Voľné pracovné miesta

Výberové konanie na obsadenie funkcie riaditeľa Materskej školy, Búdková 21, 811 04 Bratislava (PDF, 251kB)

Výberové konanie na obsadenie funkcie riaditeľa Materskej školy, Ferienčikova 12, 811 08 Bratislava (PDF, 244kB)

Výberové konanie na obsadenie funkcie riaditeľa Materskej školy, Gorazdova 6, 811 04 Bratislava (PDF, 242kB)

Výberové konanie na obsadenie funkcie riaditeľa Materskej školy, Kuzmányho 9, 811 06 Bratislava (PDF, 255kB)

Výberové konanie na obsadenie funkcie riaditeľa Materskej školy, Špitálska 49, 811 08 Bratislava (PDF, 246kB)

Výberové konanie na obsadenie funkcie riaditeľa Materskej školy, Tabaková 10, 811 07 Bratislava (PDF, 249kB)

Výberové konanie na obsadenie funkcie riaditeľa Materskej školy, Vazovova 16, 811 07 Bratislava (PDF, 256kB)

 

______________________________________________________________________________


 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Vedúci/Vedúca legislatívno-právneho oddelenia

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Riadenie, kontrola, organizácia a koordinácia práce zamestnancov oddelenia
  • Kontrola a finalizácia výstupov oddelenia
  • Podpisovanie podaní v zmysle poverenia a rozhodnutí starostu
  • Overovanie a parafovanie zmlúv a podaní
  • Vedenie rokovaní a stretnutí v menej mestskej časti na základe pokynu starostu a prednostu
  • Príprava a vypracovanie:
    • rozhodnutí
    • vyjadrení
    • stanovísk
    • právnych analýz
    • pripomienok
    • podkladov a návrhov právneho charakteru
  • Poskytovanie konzultácií útvarom miestneho úradu ohľadom právnych otázok
  • Zastupovanie mestskej časti pred súdmi, notárskymi a exekútorskými úradmi,  prokuratúrou a príslušnými orgánmi štátnej a verejnej správy
  • Podieľa sa na príprave materiálov vnútornej legislatívy
  • Pripravuje materiály a zúčastňuje sa rokovaní orgánov mestskej časti a miestneho zastupiteľstva
  • Poskytuje informácie v zmysle zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov

 

Ponúkaná mzda: 2 600 EUR btt (finálna výška zmluvnej mzdy bude závisieť od skúsenosti a zručností kandidáta) 

  

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
  • flexibilná pracovná doba,
  • 5 dní dovolenky navyše,
  • 2 extra dni voľna,
  • parkovacie miesto
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
  • ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

 

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

  • Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v právnom odbore
  • Min. 5 rokov odborná prax
  • Min. 2 roky prax s riadením kolektívu
  • Znalosť právnych predpisov SR
  • Skúsenosti so zastupovaním na pojednávaniach pred súdmi, notárskymi a exekútorskými úradmi a pod.
  • Prax v oblasti štátnej správy alebo samosprávy veľkou výhodou

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • Manažérske a organizačné schopnosti
  • Schopnosť viesť a motivovať tím
  • Veľmi dobré komunikačné zručnosti
  • Proaktivita a samostatnosť

 

Druh pracovného pomeru: TPP na plný úväzok

Termín nástupu: ASAP

Miesto práce: MiÚ Bratislava - Staré Mesto

 

Informácie o výberovom konaní

Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:

a) profesijný štruktúrovaný životopis

b) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Požadované dokumenty posielajte na monika.smieskova@staremesto.sk najneskôr do 30.04.2024

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Vedúci/vedúca referátu hospodárskej správy

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • riadenie, usmerňovanie a koordináciu práce zamestnancov (údržba, upratovanie, nákup, autodoprava, administratíva) vrátane kontroly výkonu práce
  • koordinácia, usmerňovanie a kontrolu výkonu pracovných činností súvisiacich s každodennou údržbou priestorov Miestneho úradu a zverených nehnuteľností (ZŠ, MŠ)
  • príprava podkladov pre zmluvné zabezpečenie dodávok energií objektov v správe Miestneho úradu,
  • vypracovanie plánov údržby, opráv a revíznych prehliadok technických zariadení a vedenie evidencie vyplývajúcej zo zákona
  • komunikácia so správcami a dodávateľmi služieb vrátane uplatnenia vlastníckych práv mestskej časti voči nim a ďalším zmluvným partnerom,
  • príprava podkladov na realizáciu verejného obstarávania pre úrad, ako aj pre všetky objekty vo vlastníctve alebo správe mestskej časti,
  • príprava podkladov  k rozpočtu

 

Ponúkaná mzda:

1900eur btt (finálna ponuka bude závisieť od skúsenosti a individuálnych predpokladov kandidáta)

 

Zamestnanecké výhody, benefity:

 

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
  • flexibilnú pracovnú dobu,
  • 5 dní dovolenky navyše,
  • 2 extra dni voľna,
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
  • ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

 

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

·       stredoškolské vzdelanie s maturitou/ vysokoškolské I. alebo II. stupňa

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • skúsenosť s prácou v správcovskej spoločnosti, spoločenstve vlastníkov bytov a nebytových priestorov
  • pokročilá úroveň programov Microsoft Office
  • mierne pokročilá úroveň program Domus
  • prax v riadení technických zamestnancov výhodou

 

Počet rokov praxe

5

 

Druh pracovného pomeru: hlavný pracovný pomer

Termín nástupu: ASAP

Miesto práce: MiÚ Bratislava - Staré Mesto

 

Informácie o výberovom konaní

Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:

a) profesijný štruktúrovaný životopis

b) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

 

Požadované dokumenty posielajte na jozef.benka@staremesto.sk najneskôr do 30.04.2024

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Vedúci referátu cestného správneho orgánu

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: 

 

  • zodpovedá, riadi, koordinuje a kontroluje plnenie úloh a činnosti referátu cestného správneho orgánu.
  • zabezpečuje a vydáva rozhodnutia zvláštneho užívania miestnych ciest III. a IV. triedy a účelových ciest v zmysle cestného zákon a správneho poriadku,
  • povoľuje vyhradené parkovacie miesta,
  • stanovuje podmienky pre uvedenie miestnej cesty III. a IV. triedy a účelovej cesty do pôvodného stavu (odstránenie havarijného stavu),
  • rozhoduje o uzávierke, obchádzke a odklone miestnych ciest,
  • rozhoduje o pripájaní pozemných komunikácií na miestne cesty, zriaďovaní vjazdov z miestnych ciest na susedné nehnuteľnosti,
  • pripravuje stanoviská z hľadiska cestného správneho orgánu pre územné a stavebné konanie, investičné zámery, predaj a prenájom pozemkov, zverenia,
  • rozhoduje o cestnej zeleni a o výrube drevín na cestných pomocných pozemkoch pri cestách III. a IV. triedy zverených do správy mestskej časti,
  • koordinuje spracovanie projektov organizácie dopravy a dopravných štúdií.
  • zabezpečuje činnosti na úseku prípravy a uzatvorenia zmlúv. Sleduje rozpočtové plnenie v rámci referátu správy ciest.

 

Ponúkaná mzda: 

od 1 900 eur btt (Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta) 

 

Zamestnanecké výhody, benefity: 

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
  • flexibilná pracovná doba,
  • 5 dní dovolenky navyše,
  • 2 extra dni voľna,
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
  • ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

 

 

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa (právne, dopravné, stavebné, príp. iného technického zamerania)
  • prax min. 3 roky v oblasti verejná správa/ štátna správa, doprava, administratíva, vedenie referátu
  • užívateľská znalosť Microsoft Office
  • Znalosť právnych predpisov v oblasti verejnej správy, správneho konania, znalosť zákona č. 135/1961 o pozemných komunikáciách (cestného zákona).
  • znalosť softvéru Trimel a skúsenosti s prácou v Registratúre výhodou
  • prax vo vedúcej funkcii veľkou výhodou
  • vodičské oprávnenie typu B výhodou.

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti: 

  • komunikatívnosť,
  • samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť
  • flexibilita, odolnosť voči stresu
  • organizačné a riadiace schopnosti,

 

Druh pracovného pomeru: TPP, plný úväzok

Termín nástupu:  ASAP/ dohodou

Miesto práce: MiÚ Bratislava-Staré Mesto

 

Informácie o výberovom konaní 

Zoznam požadovaných dokumentov:
a) profesijný štruktúrovaný životopis

b) motivačný list

c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

 

Žiadosti posielajte do 26.4. emailom na monika.smieskova@staremesto.sk

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Referent dopravy (správa ciest)

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: 

 

  • výkon správy miestnych ciest III. a IV. triedy v správe mestskej časti Bratislava-Staré Mesto,
  • zabezpečenie údržby a kontroly miestnych miest, chodníkov, schodísk vrátane zimnej údržby,
  • príprava plánu zimnej služby a koordinácia jej činnosti,
  • výkon obhliadok v teréne a riešenie opráv miestnych ciest III. a IV. triedy v správe mestskej časti Bratislava-Staré Mesto,
  • vydávanie stanovísk a podmienok správcu miestnych ciest k projektom organizácie dopravy, k zvláštnemu užívaniu komunikácií, k dopravným stavbám, a pod.
  • riešenie nevyhnutných opatrení na odvrátenie ohrozenia miestnych ciest, premávky na nich a údržby,
  • zabezpečenie tvorby objednávok, odsúhlasenie a kontrola vykonaných prác,
  • zabezpečenie pasportu dopravného značenia a ďalších súčastí miestnych ciest,
  • riešenie problémov, podnetov pri výkone správy miestnych ciest,
  • komunikácia a spolupráca s orgánmi verejnej správy, policajným zborom, dodávateľmi.

 

Ponúkaná mzda: 

Od 1600 eur btt (Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta) 

 

Zamestnanecké výhody, benefity: 

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
  • flexibilná pracovná doba,
  • 5 dní dovolenky navyše,
  • 2 extra dni voľna,
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
  • ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

 

 

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

  • min. 1 rok pracovných skúsenosti vo verejnej/ štátnej správe alebo v administratíve
  • stredoškolské vzdelanie s maturitou/ vysokoškolské vzdelanie I. , II. stupňa (technického zamerania)
  • užívateľská znalosť Microsoft Office
  • znalosť softvéru Trimel a skúsenosti s prácou v Registratúre výhodou
  • znalosť zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon), vyhláška č. 30/2020 Ministerstva vnútra Slovenskej republiky o dopravnom značení výhodou,
  • vodičské oprávnenie typu B výhodou.

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti: 

  • komunikatívnosť,
  • samostatnosť, spoľahlivosť,
  • flexibilita, aktívny prístup k práci,
  • organizačné schopnosti,

 

Druh pracovného pomeru: TPP, plný úväzok

Termín nástupu:  ASAP/ dohodou

Miesto práce: MiÚ Bratislava-Staré Mesto

 

Informácie o výberovom konaní 

Zoznam požadovaných dokumentov:
a) profesijný štruktúrovaný životopis

b) motivačný list

c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

 

Žiadosti posielajte do 26.4. emailom na monika.smieskova@staremesto.sk

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

PONUKA PRÁCE Staré Mesto hľadá : učiteľku v Materskej škole, Búdková 21, 811 04 Bratislava

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto vyhlásila výzvu na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Učiteľ/učiteľka  pôsobiaca v predškolskom zariadení – Materská škola 

 

Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:

Vzdelanie podľa zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a Vyhlášky MŠVVsŠ SR 173/2023 Z. z.

  • úplné stredné odborné vzdelanie v odbore učiteľstvo pre materské školy,
  • VŠ I. st., VŠ II. st. odbor predškolská a elementárna pedagogika

 

Kritériá výberu:

  • kvalifikačné predpoklady
  • ovládanie štátneho jazyka
  • bezúhonnosť
  • zdravotná spôsobilosť
  • precíznosť, svedomitosť a zodpovednosť
  • flexibilnosť, samostatnosť, komunikačné schopnosti

 

Predpoklady na prijatie do zamestnania:

  • spôsobilosť na právne úkony
  • písomná žiadosť
  • profesijný štruktúrovaný životopis
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
  • doklad o vzdelaní
  • potvrdenie o zdravotnej spôsobilosti
  • bezúhonnosť

 

Druh pracovného pomeru:

  • pracovný pomer na dobu určitú

 

Ponúkaný plat:

  • podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme
    podľa stupňa vzdelania, odpracovaných rokov pedagogickej činnosti a ostatné príplatky pedagogických zamestnancov.

 

Termín nástupu:

Ihneď

Zamestnanecké benefity:

  • 36 ¼ -hodinový týždenný pracovný čas
  • 45 dní dovolenky
  • raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
  • stravovanie zabezpečené na pracovisku

 

 

Žiadosti zasielajte najneskôr do 15.05.2024 na adresu:

  • Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Staré Mesto, oddelenie školstva, Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava alebo na
  • e-mail: katarina.dewald@staremesto.sk, t. č. 02/5924636395
  • e-mail: lubica.horvathova@staremesto.sk, t. č. 02/59246382

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Hlavný rozpočtár finančného oddelenia

 

Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:

  • vysokoškolské I. alebo II. stupňa ekonomického zamerania výhodou

 

Kritériá výberu:

  • prax a znalosť v oblasti rozpočtovej politiky nevyhnutná
  • prax vo verejnej správe/samospráve vítaná
  • komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť
  • pozícia nie je vhodná pre absolventa
  • bezúhonnosť

 

Predpoklady na prijatie do zamestnania:

  • spôsobilosť na právne úkony
  • osobné a morálne predpoklady

 

Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:

  • Podieľa sa na príprave pri zostavovaní rozpočtu mestskej časti a jeho predložení na prerokovanie v rámci schvaľovacích orgánov mestskej časti v zákonom predpísanej štruktúre.
  • Podieľa sa na príprave rozpočtových zmien, rozpočtových opatrení a ich predkladaní na schválenie, vrátane programovej štruktúry rozpočtu.
  • Vykonáva spracovanie rozpočtu v technickej forme v programovom vybavení informačného systému mestskej časti, vedie operatívnu evidenciu zmien rozpočtu.
  • vedie operatívnu evidenciu zmien rozpočtu, sumarizáciu rozpočtov organizácii mestskej časti prostredníctvom rozpočtového informačného systému pre
    samosprávy (RIS.SAM).
  • Podieľa sa na vyhodnocovaní plnenia rozpočtu, vypracováva správy o plnení rozpočtu.
  • Vykonáva priebežnú kontrolu plnenia rozpočtu.
  • Spravuje decentralizačné dotácie zo štátneho rozpočtu a štátnych mimorozpočtových fondov.
  • Podieľa sa na  spracovaní rozboru hospodárenia mestskej časti za príslušný rok, pripravuje podklady k spracovaniu záverečného účtu mestskej časti.
  • Koordinuje, usmerňuje organizácie mestskej časti pri tvorbe rozpočtu, pri úpravách rozpočtu a financovaní.
  • Aktívne spolupracuje s ostatnými organizačnými zložkami úradu pri plnení úloh vyplývajúcich z určenej pracovnej náplne.

  

Počítačové znalosti:

  • pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office 

 

Zoznam požadovaných dokladov:

  • písomná žiadosť
  • profesijný štruktúrovaný životopis
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

Druh pracovného pomeru: 

  • na dobu určitú  

 

Ponúkaný plat: 

  • základná zložka mzdy od 1.600,- € + pohyblivá zložka mzdy

 

Termín nástupu: 

  • dohodou

 

Zamestnanecké benefity:

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
  • pevná a flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky navyše
  • raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
  • stravovacia karta, alebo finančný príspevok na stravovanie

 

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte na e-mail: monika.smieskova@staremesto.sk

 

Termín výberového konania bude vybraným uchádzačom oznámený telefonicky.

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

 

PONUKA PRÁCE Staré Mesto hľadá : učiteľku v Materskej škole, Beskydská 7, 811 05 Bratislava

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto vyhlásila výzvu na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Učiteľ/učiteľka  pôsobiaca v predškolskom zariadení – Materská škola 

 

Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:

Vzdelanie podľa zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a Vyhlášky MŠVVsŠ SR 173/2023 Z. z.

  • úplné stredné odborné vzdelanie v odbore učiteľstvo pre materské školy,
  • VŠ I. st., VŠ II. st. odbor predškolská a elementárna pedagogika

 

Kritériá výberu:

  • kvalifikačné predpoklady
  • ovládanie štátneho jazyka
  • bezúhonnosť
  • zdravotná spôsobilosť
  • precíznosť, svedomitosť a zodpovednosť
  • flexibilnosť, samostatnosť, komunikačné schopnosti

 

Predpoklady na prijatie do zamestnania:

  • spôsobilosť na právne úkony
  • písomná žiadosť
  • profesijný štruktúrovaný životopis
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
  • doklad o vzdelaní
  • potvrdenie o zdravotnej spôsobilosti
  • bezúhonnosť

 

Druh pracovného pomeru:

  • Dobu určitú

 

Ponúkaný plat:

  • podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme
    podľa stupňa vzdelania, odpracovaných rokov pedagogickej činnosti a ostatné príplatky pedagogických zamestnancov.

 

Termín nástupu:

ihneď

 

Zamestnanecké benefity:

  • 36 ¼ -hodinový týždenný pracovný čas
  • 45 dní dovolenky
  • raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
  • stravovanie zabezpečené na pracovisku

 

Žiadosti zasielajte najneskôr do 29.02.2024 na adresu:

  • Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Staré Mesto, oddelenie školstva, Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava alebo na
  • e-mail: katarina.dewald@staremesto.sk, t. č. 02/5924636395
  • e-mail: lubica.horvathova@staremesto.sk, t. č. 02/59246382

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Vedúci/vedúca oddelenia projektového riadenia

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: 

 

  • Riadenie a zodpovedanie za činnosť oddelenia – vedenie tímu pracovníkov, ktorí sa podieľajú na príprave a riadení projektov podporených zo zdrojov EÚ
  • Zodpovednosť za prípravu a realizáciu projektov podporených z externých zdrojov, tvorba projektových žiadostí
  • Riadenie vybraných projektov z interných zdrojov, spolupráca s ostatnými oddeleniami pri príprave projektov
  • Zodpovednosť za dodržiavanie časového harmonogramu, podrobného opisu projektu a rozpočtu projektu v súlade so zmluvou o financovaní
  • Predkladanie návrhov na prípadné zmeny a úpravy projektov, monitoring a vyhodnocovanie projektov
  • Strategický rozvoj partnerstiev na medzinárodnej a národnej úrovni
  • Spolupráca s riadiacimi a sprostredkovateľskými orgánmi implementujúcimi európske fondy a ďalšie finančné mechanizmy, ako aj s orgánmi štátnej správy a samosprávy a inými organizáciami, ktoré poskytujú nenávratné finančné príspevky, finančné granty, dotácie a pod.
  • Priebežné sledovanie, vyhodnocovanie a evidencia výziev, partnerstiev, atď.
  • Úzka spolupráca s investičným oddelením, spolupráca na verejných obstarávaniach
  • Zodpovednosť za mechanizmus poskytovania dotácií a grantov z rozpočtu mestskej časti, vrátane prípravy výziev, zabezpečenia hodnotiaceho procesu a kontroly finančného vyúčtovania
  • Koordinácia manažérstva kvality na základe vybranej metodiky
  • Informovanie komisie miestnej rady a miestneho zastupiteľstva
  • Pripravovanie reportov a iných dokumentov podľa požiadaviek

 

 

Ponúkaná mzda: 

Od 2 300 eur btt (Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta) 

 

Zamestnanecké výhody, benefity: 

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
  • flexibilná pracovná doba,
  • 5 dní dovolenky navyše,
  • 2 extra dni voľna,
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
  • parkovacie miesto,
  • ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

 

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

  • Min. 2 roky skúsenosti s prípravou a riadením projektov podporených zo zdrojov EÚ a projektovým manažmentom, výhodou riadenie projektov z externých zdrojov vo verejnej správe
  • Min. 2 roky praxe na vedúcej pozícii, alebo min. rok na vedúcej pozícii vo verejnej správe
  • Anglický jazyk na úrovni C1 (komunikácia so zahraničnými partnermi)
  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa v oblasti ekonomiky, spoločenských alebo humanitných vied, či manažérskeho zamerania
  • Znalosť operačných programov EÚ
  • Znalosť procesu investičných akcií
  • Skúsenosti s verejným obstarávaním výhodou
  • Dobré znalosti práce s Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint a s plánovacími nástrojmi (napr. MS Project, Teams, Planner)

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti: 

  • manažérske zručnosti a vedenie tímu
  • projektové riadenie
  • komunikačné a prezentačné zručnosti
  • odolnosť voči stresu

 

Druh pracovného pomeru: TPP

Termín nástupu:  ASAP/ dohodou

Miesto práce: MiÚ Bratislava-Staré Mesto

 

Informácie o výberovom konaní 

Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:
a) profesijný štruktúrovaný životopis

b) písomnú žiadosť

c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

 

Žiadosti posielajte do 22.03. emailom na monika.smieskova@staremesto.sk

 

______________________________________________________________________________

 

 

Pracovná pozícia:

 Facility manažér/ manažérka – odborný referent/ referentka  na referáte hospodárskej správy

 

Druh pracovného pomeru: Plný úväzok

 

Termín nástupu: ASAP, apríl 2024

 

Ponúkaný plat (brutto):  1600 Eur  príp. podľa skúseností na základe dohody

 

Náplň práce:

  • spracovanie kompletnej agendy súvisiacej s dodávkou médií - elektrickej energie, zemného plynu, tepla, teplej vody, studenej vody, vodného a stočného, zrážkovej vody, odvozu a likvidácie odpadu, komunálnych služieb
  • vzťahy a komunikáciu s dodávateľmi médií
  • optimalizácia spotreby médií a jednotkových cien pre všetky zariadenia mestskej časti
  • spracovanie komplexnej agendy súvisiacej prevádzkovaním tepelno-energetických zariadení, kontrolou - revíziami zariadení a ďalšími službami spojenými s užívaním priestorov, prípravu plánov a realizáciu periodických kontrol (revízie technologických zariadení, revízie elektrických zariadení a elektrospotrebičov) nehnuteľného majetku a ich vybavenia, vrátane návrhov na ich optimálne využívanie v rámci pridelených rozpočtových finančných prostriedkov na referát,
  • komunikácia so správcami, dodávateľmi služieb a výkon funkcie správcu v určených objektoch, vrátane uplatnenia vlastníckych práv mestskej časti voči správcom, spoločenstvám vlastníkov bytov a nebytových priestorov a ďalším zmluvným partnerom,
  • účasť na stretnutiach vlastníkov nehnuteľností, súčinnosť a účasť pri písomnom hlasovaní vlastníkov nehnuteľností (byty a nebytové priestory), príprava podkladov k podpisovaniu zmlúv o výkone správy,
  • spracovanie ročného vyúčtovanie zariadení, bytov, nebytových priestorov a následne vykonanie kontroly nákladovosti jednotlivých priestorov, zariadení a domov,
  • príprava podkladov a následné protokolárne odovzdávanie a preberanie zariadení, bytov, nebytových priestorov, prípadne celých objektov,
  • prípravu podkladov pre vypracovanie zmlúv o nájme nehnuteľného majetku, zariadení, ako aj dodávateľských a odberateľských zmlúv na dodávku prác, služieb, energií, médií a pod.,
  • príprava podkladov na realizáciu verejného obstarávania v rozsahu vymedzenej odbornej pôsobnosti referátu a pridelených finančných prostriedkov pre úrad, ako aj pre všetky objekty vo vlastníctve alebo správe mestskej časti, prípravu podkladov čiastkových návrhov bežného rozpočtu
  • prípravu podkladov čiastkových návrhov bežného rozpočtu podľa jednotlivých programov a podprogramov k príprave zmien a návrhu rozpočtu mestskej časti na príslušný rok
  • účasť na konaniach súvisiacich s deložovaním neplatičov, ako aj  realizácia deložovania neplatičov a neprispôsobivých nájomcov bytov a nebytových priestorov,
  • zastupovanie mestskej časti v exekučnom konaní,
  • zastupovanie mestskej časti v konaní vedenom podľa stavebného zákona a s tým súvisiace vyjadrenia,
  • vyjadrenie k projektovej dokumentácii k nehnuteľnému majetku, ktorý je vo vlastníctve alebo v správe mestskej časti,
  • vyjadrenie a stanoviská k stavebným zmenám nehnuteľného majetku,
  • vyhotovenie technických podkladov pre rozhodnutie starostu o vydanie súhlasu/nesúhlasu na investičnú, stavebnú alebo inú technickú činnosť žiadateľa,
  • podklady pre vypracovanie statických a znaleckých posudkov, obhliadky nehnuteľného majetku pre znalca,
  • dodávateľsky opravu, údržbu, odstraňovanie  porúch,  havárií na a v budovách, určených bytoch a nebytových priestoroch, na technických a technologických zariadeniach vo vlastníctve alebo správe mestskej časti,
  • komunikáciu a korešpondenciu s nájomcami bytov a nebytových priestorov v rozsahu hospodárskej údržby objektov,
  • realizáciu odsúhlasenia a likvidácie faktúr za energie, vodné a stočné vo verejných sociálnych zariadeniach,
  • prípravu a riadenie inventarizácie majetku škôl a školských zariadení,

 

Zamestnanecké výhody:

  • priateľský a vekovo vyvážený kolektív
  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
  • flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákonníka práce
  • raz za pol roka pracovné voľno  v zmysle kolektívnej zmluvy
  • stravovacia karta  alebo  peňažný príspevok na stravovanie  
  • výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy

 

Vzdelanie v odbore:  min. vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa  

 

Ostatné znalosti:

  • Microsoft Excel- pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Office 365- užívateľský
  • MS TEAMS, ZOOM- užívateľský
  • Aktívny vodič prípadne  aj cyklista kvôli operatívnym presunom po Starom Meste- výhodou
  • Skúsenosť s prácou v správcovskej spoločnosti, spoločenstve vlastníkov bytov a nebytových priestorov,  prípadne na obdobnej pracovnej pozícii  vo sfére facility  manažmentu  v súkromnej spoločnosti výhodou.

 

Pozícia vhodná pre absolventa:  Nie

 

Prax: 2 roky 

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • Proklientsky orientovaná osoba
  • Ochotný a pohotový  prístup k práci- ,,can do attitude“
  • Komunikatívnosť a vyjadrovacie schopnosti na vysokej úrovni
  • Ochota realizovať  a pohybovať sa v  v teréne na území mestskej časti a zúčastňovať sa schôdzí vlastníkov za mestskú časť
  • Analyticky a dynamicky orientovaná osoba

 

Zoznam požadovaných dokladov:

a)      Motivačný list

b)      Profesijný štruktúrovaný životopis

c)      Súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

 

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte  najneskôr do 28.03.2024 na adresu:

 

Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky budú pozvaní na osobný pohovor, ktorý bude zameraný na vyhodnotenie hard skills a soft skills. Termín osobného pohovoru bude vybraným uchádzačom oznámený e-mailom.

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Vedúci investičného oddelenia

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti 

 

  • riadenie a koordinácia činnosti investičného oddelenia,
  • riadenie a kontrola projektov realizovaných investičným oddelením tak z rozpočtu mestskej časti ako aj z externých zdrojov, 
  • analýza investičných zámerov mestskej časti,
  • príprava plánu a rozpočtu investičných akcií na príslušné obdobie, jeho efektívne plnenie a vyhodnocovanie v rozsahu zverených úloh,
  • príprava podkladov k návrhom bežného a kapitálového rozpočtu podľa jednotlivých programov a podprogramov na príslušný rok a k príprave zmien rozpočtu mestskej časti v priebehu príslušného roka,
  • efektívne plnenie a čerpanie bežného a kapitálového rozpočtu oddelenia a jeho vyhodnocovanie,
  • zostavovanie plánu verejného obstarávania na príslušný kalendárny rok,
  • príprava materiálov a informácií pre rokovanie orgánov mestskej časti a vedenia miestneho úradu a aktívna účasť na týchto rokovaniach, 
  • komunikácia a koordinácia činnosti s ostatnými odbornými útvarmi miestneho úradu a organizáciami mestskej časti, 
  • komunikácia s dodávateľmi, poskytovateľmi služieb a zhotoviteľmi stavieb, ako aj dotknutými orgánmi a tretími stranami pri realizácii investičných akcií mestskej časti, 
  • plnenie ďalších úloh súvisiacich s úlohami samosprávy a štátnej správy v súlade s pokynmi starostu, zástupcu starostu a prednostu. 

 

Ponúkaná mzda: 

Od 2400 eur btt (Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta) 

 

Zamestnanecké výhody, benefity: 

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
  • flexibilná pracovná doba,
  • 5 dní dovolenky navyše,
  • 2 extra dni voľna,
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
  • ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

 

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

  • ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa; vzdelanie stavebného alebo technického zamerania výhodou
  • skúsenosti s riadením investičných zámerov a projektov min. 5 rokov
  • skúsenosti s riadením tímu min. 2 roky
  • znalosť a orientácia v príslušnej legislatíve
  • MS Office
  • vodičský preukaz typu B výhodou

 

Prax na pozícii/v oblasti 

prax v príslušnom odbore a vo verejnej alebo štátnej správe na obdobnej pozícii preferovaná

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti: 

  • bezúhonnosť
  • zodpovednosť
  • manažérske zručnosti a schopnosť prioritizácie pridelených úloh
  • komunikatívnosť a prezentačné zručnosti
  • schopnosť strategickej, koncepčnej a organizačnej činnosti
  • flexibilita, odolnosť voči stresu a vysoké pracovné nasadenie
  • schopnosť pracovať samostatne, ale predovšetkým v tíme.

 

Druh pracovného pomeru: TPP

Termín nástupu:  ASAP/ dohodou

Miesto práce: MiÚ Bratislava-Staré Mesto

 

Informácie o výberovom konaní 

Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:
a) profesijný štruktúrovaný životopis

b) písomnú žiadosť

c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

 

Žiadosti posielajte do 26.3.2024 emailom na monika.smieskova@staremesto.sk

Do výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorým bude termín pracovného pohovoru oznámený telefonicky. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. 

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Odborný referent na investičné oddelenie

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

 

  • projektová príprava, riadenie a kontrola realizácie investičných akcií mestskej časti v rámci zverených kompetencií, 
  • analýza investičných zámerov mestskej časti, 
  • zabezpečenie predprojektovej a projektovej prípravy zverených investičných akcií a inžinierskych činností a ich realizácia končiaca kolaudačným rozhodnutím, 
  • príprava a realizácia investičných akcií, opráv a rekonštrukcií budov vo vlastníctve a správe mestskej časti, 
  • riadenie a kontrola projektov realizovaných investičným oddelením tak z rozpočtu mestskej časti ako aj z externých zdrojov, 
  • zabezpečenie vyjadrení dotknutých orgánov a organizácií ku konaniam v súlade s príslušnou legislatívou, 
  • zabezpečenie odborných a znaleckých posudkov pri nakladaní s nehnuteľným majetkom mestskej časti, 
  • príprava podkladov pre zabezpečenie verejného obstarávania k projektom realizovaným investičným oddelením; súčinnosť pri zostavovaní plánu verejného obstarávania na príslušný kalendárny rok, 
  • tvorba objednávok, kontrola realizovaných prác a služieb voči objednávkam a faktúram, odsúhlasovanie súpisov prác a služieb, 
  • súčinnosť pri príprave plánu a rozpočtu investičných akcií na príslušné obdobie, jeho efektívne plnenie a vyhodnocovanie v rozsahu zverených úloh, 
  • súčinnosť pri príprave materiálov a informácií pre rokovanie orgánov mestskej časti a vedenia miestneho úradu,. 
  • súčinnosť s ostatnými odbornými útvarmi miestneho úradu a organizáciami mestskej časti, 
  • komunikácia s dodávateľmi, poskytovateľmi služieb a zhotoviteľmi stavieb, 
  • zastupovanie ostatných referentov oddelenia v čase ich neprítomnosti na pracovisku,
    plnenie ďalších úloh súvisiacich s úlohami samosprávy a štátnej správy v súlade s pokynmi starostu, zástupcu starostu, prednostu a vedúceho oddelenia. 

 

 

Ponúkaná mzda:

Od 1 600 eur (Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.) 

 

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
  • flexibilná pracovná doba,
  • 5 dní dovolenky navyše,
  • 2 extra dni voľna,
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
  • ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

 

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

  • ukončené vysokoškolské vzdelanie - stavebné,  prípadne iné technické vzdelanie 2. stupňa
  • skúsenosti s  prípravou a realizáciou investičných zámerov a projektov
  • skúsenosti s tvorbou vizualizácií stavebných objektov
  • skúsenosti s tvorbou rozpočtov a výkazov výmer
  • skúsenosti s inžinierskou činnosťou
  • znalosť a orientácia v príslušnej legislatíve
  • MS Office

 

Prax na pozícii/v oblasti

prax v príslušnom odbore a vo verejnej alebo štátnej správe na obdobnej pozícii vítaná

 

Počet rokov praxe

5

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • bezúhonnosť
  • zodpovednosť
  • komunikatívnosť
  • flexibilita, odolnosť voči stresu a vysoké pracovné nasadenie
  • schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme.

 

Druh pracovného pomeru: TPP

Termín nástupu:  ASAP/ dohodou

Miesto práce: MiÚ Bratislava – Staré Mesto

 

Informácie o výberovom konaní

Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:
a) profesijný štruktúrovaný životopis

b) písomnú žiadosť

c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

 

Žiadosti posielajte do 26.3.2024 emailom na martina.zuberska@staremesto.sk

Do výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorým bude termín pracovného pohovoru oznámený telefonicky.
Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. 

 

 

______________________________________________________________________________

 

berové konanie na obsadenie funkcie

riaditeľky/riaditeľa Základnej školy s materskou školou Milana Hodžu, Škarniclova 1, 811 01 Bratislava


______________________________________________________________________________
 

 

IT Projektový Manažér


Hľadáme skúseného IT projektového manažéra, ktorý celkovo zastreší IT projekt digitalizácie nášho úradu (integrácie systémov, migrácie a pod.) Našou ideou je nájsť partnera, s ktorým budeme viesť otvorený dialóg a spolu rozhodneme najlepšiu implementačnú stratégiu.

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Navrhovanie komplexných riešení v rámci predprojektových príprav IT, príprava a riadenie projektov IT a vyhodnocovanie ich implementácie.
  • Príprava podkladov pre tvorbu architektúry informačných systémov.
  • Príprava a riadenie predprojektovej prípravy.
  • Príprava a riadenie realizácie IT projektov, vrátene vypracovávania projektovej dokumentácie.
  • Koordinácia činnosti jednotlivých projektových tímov.
  • Sledovanie a vyhodnocovanie priebehu realizácie projektu.
  • Spolupráca a komunikácia s externými dodávateľmi.
  • Interná  komunikácia.
  • Poskytovanie konzultačnej činnosti v oblasti projektového riadenia.

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • schopnosť prevziať zodpovednosť, schopnosť prinášať inovatívne prístupy a riešenia
  • VŠ vzdelanie ideálne v IT oblasti, prípadne stredoškolské vzdelanie s maturitou v oblasti IT
  • min. 5 ročné praktické skúsenosti s riadením IT projektov podľa štandardných metodík PRINCE2, SCRUM, KANBAN a iné – certifikácia výhodou
  • detailná alebo expertná znalosť využívania nástrojov pre riadenie projektov
  • znalosť MS365
  • komunikačné, prezentačné a manažérske zručnosti 
  • skúsenosti s Verejným obstarávaním výhodou
  • vodičský preukaz skupiny B 
  • bezúhonnosť – výpis z registra trestov 

 

Informácie o mzdových podmienkach:

Pracovný pomer na dohodu od 30eur btt/hod. (finálna ponuka bude závisieť od skúsenosti kandidáta)

 

Termín nástupu: ASAP/ Dohodou

 

Informácie o výberovom konaní

Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:

a) profesijný štruktúrovaný životopis

b) písomnú žiadosť

c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Požadované dokumenty zasielajte do 17.3. 2024 na email monika.smieskova@staremesto.sk

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Referent správy ciest

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

 

  • výkon správy miestnych ciest III. a IV. triedy v správe mestskej časti Bratislava-Staré Mesto,
  • zabezpečenie údržby a kontroly miestnych ciest, chodníkov, schodísk vrátane zimnej údržby,
  • príprava plánu zimnej služby a koordinácia jej činnosti,
  • výkon obhliadok v teréne a riešenie opráv miestnych ciest III. a IV. triedy v správe mestskej časti Bratislava-Staré Mesto,
  • vydávanie stanovísk a podmienok správcu miestnych ciest k projektom organizácie dopravy, k zvláštnemu užívaniu komunikácií, k dopravným stavbám, a pod.
  • riešenie nevyhnutných opatrení na odvrátenie ohrozenia miestnych ciest, premávky na nich a údržby,
  • zabezpečenie tvorby objednávok, odsúhlasenie a kontrola vykonaných prác,
  • zabezpečenie pasportizácie dopravného značenia a ďalších súčastí miestnych ciest,
  • riešenie problémov, podnetov pri výkone správy miestnych ciest,
  • komunikácia a spolupráca s orgánmi verejnej správy, policajným zborom a dodávateľmi.

 

Ponúkaná mzda:

1 600,- Eur s možnosťou osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí a pracovných skúseností.

 

Zamestnanecké výhody, benefity:

• 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
• flexibilnú pracovnú dobu,
• 5 dní dovolenky navyše,
• 2 extra dni voľna,
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
• ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

 

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

  • ukončené vysokoškolské vzdelanie I. , II. stupňa technického zamerania – dopravné, stavebné, strojnícke,
  • prax na podobnej pozícii veľkou výhodou
  • ovládanie PC, Microsoft Office na používateľskej úrovni, práca v systémy Trimel, Registratúre výhodou
  • znalosť zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon), vyhláška č. 30/2020 Ministerstva vnútra Slovenskej republiky o dopravnom značení výhodou,
  • ovládanie anglického jazyka na komunikatívnej úrovni výhodou,
  • vodičské oprávnenie typu B výhodou.

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

 

  • bezúhonnosť,
  • komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita
  • aktívny prístup k práci a organizačné schopnosti,

 

Druh pracovného pomeru: TPP

Termín nástupu: ASAP

Miesto práce: MiÚ Bratislava - Staré Mesto

 

Informácie o výberovom konaní

Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:

a) profesijný štruktúrovaný životopis

b) písomnú žiadosť

c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
 

 

Termín ukončenia výberového konania: 1 mesiac od inzerovania

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Referent Cestného Správneho Orgánu

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

 

  • Posudzuje a vydáva rozhodnutia zvláštneho užívania miestnych ciest III. a IV. triedy a účelových ciest,
  • povoľuje vyhradené parkoviská na miestnych cestách III. a IV. triedy a na pozemkoch vo vlastníctve mestskej časti, stanovuje podmienky pre uvedenie miestnej cesty III. a IV. triedy a účelovej cesty do pôvodného stavu,
  • rozhoduje o uzávierke miestnych ciest III. a IV. triedy, obchádzke a odklone,
  • rozhoduje o pripájaní pozemných komunikácií na miestne cesty III. a IV. triedy, zriaďovaní vjazdov z miestnych ciest III. a IV. triedy na susedné nehnuteľnosti, o ich úpravách alebo ich zrušení,
  • vydáva záväzné stanovisko k pripojeniu pozemných komunikácií na miestne cesty III. a IV. triedy a zriaďovaniu vjazdov z miestnych ciest III. a IV. triedy na susednú nehnuteľnosť v rámci územného konania,
  • udeľuje súhlas na spôsob umiestnenia vedenia na miestnych komunikáciách III. a IV. triedy alebo v ich telese, na vykonanie plánovaných opráv a údržby vedení, ako aj na ich odstránenie,
  • pripravuje stanoviská z hľadiska cestného správneho orgánu pre územné a stavebné konanie, investičné zámery, predaj a prenájom pozemkov, zverenia,
  • rozhoduje o umiestňovaní a druhovom zložení cestnej zelene a o výrube drevín na cestných pomocných pozemkoch pri cestách III. a IV. triedy zverených do správy mestskej časti, koordinuje spracovanie projektov organizácie dopravy a dopravných štúdií.

 

Ponúkaná mzda:

1600 eur ( Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)

  

Zamestnanecké výhody, benefity:

• 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
• flexibilnú pracovnú dobu,
• 5 dní dovolenky navyše,
• 2 extra dni voľna,
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
• ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

 

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

  • ukončené vysokoškolské vzdelanie - právne, dopravné, stavebné prípadne iné technické vzdelanie 2. stupňa
  • znalosť právnych predpisov v oblasti verejnej správy, správneho konania, znalosť zákona č. 135/1961 o pozemných komunikáciách (cestného zákona)
  • MS Office
  • prax na podobnej pozícii veľkou výhodou

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

 

  • Bezúhonnosť
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita
  • odolnosť voči stresu
  • organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie

 

Druh pracovného pomeru: TPP

Termín nástupu:  ASAP

Miesto práce: MiÚ Bratislava – Staré Mesto

 

Informácie o výberovom konaní

Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:

a) profesijný štruktúrovaný životopis

b) písomnú žiadosť

c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Termín ukončenia výberového konania: 1 mesiac od inzercie 

 

 

______________________________________________________________________________


 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

odborný referent stavebného úradu

 

Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:

 

  • vysokoškolské vzdelanie I. stupňa alebo II. stupňa, vzdelanie v odbore: technické alebo právnické zameranie 

 

Kritériá výberu: 

  • samostatnosť
  • vysoké pracovné nasadenie,
  • aktívny prístup k práci,
  • komunikatívnosť
  • spoľahlivosť, flexibilita,
  • bezúhonnosť,
  • prax na stavebnom úrade vítaná (nie je podmienkou),
  • osvedčenie osobitného kvalifikačného predpokladu na zabezpečenie činnosti stavebného úradu

 

Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:

  • zabezpečovanie komplexne všetkých činností na úseku stavebného poriadku vymedzeného zákonom č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení noviel a doplnkov a súvisiacich vykonávacích predpisov
  • vykonávanie samostatnej odbornej činnosti na úseku štátnej stavebnej správy, vedenie rokovaní, miestnych šetrení, pripravovanie úplných návrhov rozhodnutí,
  • výkon štátneho stavebného dohľadu, navrhovanie spôsobu na odstránenie zistených závad a navrhovanie opatrení,
  • prejednávanie priestupkových konaní a v konaniach o správnych deliktoch v zmysle príslušných ustanovení stavebného zákona a súvisiacich právnych predpisov,
  • sprístupňovanie informácií, prešetrovanie sťažností občanov a právnických osôb.
  • vykonávanie pôsobnosti špeciálneho stavebného úradu pre miestne komunikácie,

 

Počítačové znalosti:

  • Microsoft Office

 

Zoznam požadovaných dokladov:

  • písomná žiadosť o prijatie do pracovného pomeru
  • profesijný štruktúrovaný životopis (povinné)
  • motivačný list
  • doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (povinné)

 

Druh pracovného pomeru: 

  • plný úväzok

 

Ponúkaný plat: 

  • od 1 550 eur/brutto 

 

Termín nástupu:  Ihneď/dohodou

 

Počet obsadzovaných miest: 2

 

 

Zamestnanecké benefity:

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
  • pevná a flexibilná pracovná doba
  • raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
  • a iné výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy
  • príspevok na stravovanie

 

Vašu žiadosť spolu s požadovanými dokladmi zašlite najneskôr do 21.3.2024 e-mailom na: klaudia.hianikova@staremesto.sk alebo maria.kajanova@staremesto.sk

  

Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem,  do výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorým bude termín pracovného pohovoru oznámený telefonicky.

Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať.

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Projektový manažér pre investičnú činnosť

 

 

Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:

  • vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa

 

Kritériá výberu:

  • prax v projektovom riadení min. 3 roky
  • skúsenosti s projektami v stavebnej a investičnej oblasti
  • skúsenosti s projektami vo verejnej správe veľkou výhodou
  • skúsenosti so správou hnuteľného a nehnuteľného majetku výhodou

 

Predpoklady na prijatie do zamestnania:

  • spôsobilosť na právne úkony
  • osobné a morálne predpoklady

 

Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:

  • Zodpovedanie za riadenie projektov od ich začiatku až po koniec.
  • Definovanie cieľov projektu na základe požiadaviek spoločnosti.
  • Vypracovávanie detailného harmonogramu prác.
  • Riadenie, koordinovanie a motivovanie členov projektového tímu.
  • Kontrolovanie dodržiavania harmonogramu prác a stanoveného rozpočtu.
  • Komunikovanie s členmi projektového tímu, dodávateľmi, vedením spoločnosti a pod.
  • Správa hnuteľného a nehnuteľného majetku Starého mesta

 

Ďalšie požiadavky:

  • pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office 
  • pokročilá úroveň nástrojov projektového riadenia 

 

Zoznam požadovaných dokladov:

  • písomná žiadosť
  • profesijný štruktúrovaný životopis
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

Druh pracovného pomeru: 

  • na dobu určitú

 

Ponúkaný plat: 

  • od 2 200eur btt (finálna ponuka závisí od seniority a zručností kandidáta)

 

Termín nástupu:

  • dohodou

 

Zamestnanecké benefity:

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
  • flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky navyše
  • raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
  • stravovacia karta, alebo finančný príspevok na stravovanie

 

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte najneskôr do 1.3. 2024 na email monika.smieskova@staremesto.sk

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Odborný referent účtovníctva - junior

 

Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:

  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa

 

Kritériá výberu:

  • prax a znalosť v oblasti rozpočtovej politiky vítaná
  • prax v oblasti ekonomiky verejnej správy vítaná
  • komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť
  • pozícia je vhodná pre absolventa
  • bezúhonnosť

 

Predpoklady na prijatie do zamestnania:

  • spôsobilosť na právne úkony
  • osobné a morálne predpoklady

 

Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:

  • vedenie účtovníctva zameraného na verejnú správu v zmysle právnych predpisov SR (vedomosť právnych predpisov a postupov v oblasti rozpočtových pravidiel a financovania verejnej správy)
  • zabezpečovanie, organizácia, kontrola včasného a správneho obehu účtovných dokladov v zmysle interných predpisov, kontrola vecných a formálnych náležitostí účtovných dokladov
  • vystavovanie odberateľských faktúr, evidencia a likvidácia dodávateľských faktúr, kontrola a riešenie nespracovaných položiek, účtovanie bankových výpisov, interných dokladov, odpisov
  • spolupráca s rozpočtovými organizáciami pri konsolidácii a vzájomných vzťahoch
  • participácia pri zostavovanie účtovnej závierky, konsolidovanej účtovnej závierky a účtovných výkazov
  • spracovanie kvartálnych výkazov a ročných účtovných závierok, konsolidovanej účtovnej závierky, výročných správ, práca v RIS.SAM
  • spolupráca pri kontrolách, príprava podkladov pre audítora, hlavného kontrolóra a iné inštitúcie podľa platnej legislatívy
  • aktívne spolupracuje s ostatnými organizačnými zložkami úradu pri plnení úloh vyplývajúcich z určenej pracovnej náplne.

  

Ďalšie požiadavky:

  • pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office 
  • znalosť princípov podvojného účtovníctva 

 

Zoznam požadovaných dokladov:

  • písomná žiadosť
  • profesijný štruktúrovaný životopis
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

Druh pracovného pomeru: 

  • na dobu určitú  

 

Ponúkaný plat: 

  • základná zložka mzdy od 1.250,- € + pohyblivá zložka mzdy

 

Termín nástupu:

  • dohodou

 

Zamestnanecké benefity:

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
  • pevná a flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky navyše
  • raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
  • stravovacia karta, alebo finančný príspevok na stravovanie

 

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte, najneskôr do 21.2.2024 na e-mail: monika.smieskova@staremesto.sk

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Odborný referent účtovníctva

 

 

Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:

  • stredoškolské s maturitou  
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa

 

Kritériá výberu:

  • prax a znalosť v oblasti rozpočtovej politiky nevyhnutná
  • prax v oblasti ekonomiky verejnej správy výhodou
  • komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť
  • pozícia nie je vhodná pre absolventa
  • bezúhonnosť
  • požadovaná prax minimálne 2 roky

 

Predpoklady na prijatie do zamestnania:

  • spôsobilosť na právne úkony
  • osobné a morálne predpoklady

 

Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:

  • vedenie účtovníctva zameraného na verejnú správu v zmysle právnych predpisov SR (vedomosť právnych predpisov a postupov v oblasti rozpočtových pravidiel a financovania verejnej správy)
  • zabezpečovanie, organizácia, kontrola včasného a správneho obehu účtovných dokladov v zmysle interných predpisov, kontrola vecných a formálnych náležitostí účtovných dokladov
  • vystavovanie odberateľských faktúr, evidencia a likvidácia dodávateľských faktúr, kontrola a riešenie nespracovaných položiek, účtovanie bankových výpisov, interných dokladov, odpisov
  • spolupráca s rozpočtovými organizáciami pri konsolidácii a vzájomných vzťahoch
  • participácia pri zostavovanie účtovnej závierky, konsolidovanej účtovnej závierky a účtovných výkazov
  • spracovanie kvartálnych výkazov a ročných účtovných závierok, konsolidovanej účtovnej závierky, výročných správ, práca v RIS.SAM
  • spolupráca pri kontrolách, príprava podkladov pre audítora, hlavného kontrolóra a iné inštitúcie podľa platnej legislatívy
  • aktívne spolupracuje s ostatnými organizačnými zložkami úradu pri plnení úloh vyplývajúcich z určenej pracovnej náplne.

  

Ďalšie požiadavky:

  • pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office 
  • znalosť princípov podvojného účtovníctva 

 

Zoznam požadovaných dokladov:

  • písomná žiadosť
  • profesijný štruktúrovaný životopis
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

Druh pracovného pomeru: 

  • na dobu určitú  

 

Ponúkaný plat: 

  • základná zložka mzdy od 1.500,- € + pohyblivá zložka mzdy

 

Termín nástupu:

  • dohodou

 

Zamestnanecké benefity:

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
  • pevná a flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky navyše
  • raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
  • stravovacia karta, alebo finančný príspevok na stravovanie

 

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte najneskôr do 21.2.2024 na e-mail: monika.smieskova@staremesto.sk

 

 

______________________________________________________________________________


 

Výberové konanie na pozíciu:

Vedúci referátu cestného správneho orgánu

 

Miesto výkonu práce:

Miestny úrad Bratislava – Staré Mesto, Oddelenie dopravy, Referát správy ciest, Vajanské nábrežie 3, 814 21 Bratislava

 

Rámcová náplň práce:

Zodpovedá, riadi, koordinuje a kontroluje plnenie úloh a činnosti referátu cestného správneho orgánu.

 

Zabezpečuje a vydáva rozhodnutia zvláštneho užívania miestnych ciest III. a IV. triedy a účelových ciest, (rozkopávky, zaujatie verejného priestranstva, vjazd a zotrvanie v historickej časti mesta), povoľuje vyhradené parkoviská, rozhoduje o pripájaní pozemných komunikácií.

 

Taktiež pripravuje stanoviská z hľadiska cestného správneho orgánu pre územné a stavebné konanie, investičné zámery, predaj a prenájom pozemkov, zverenia, rozhoduje o umiestňovaní a druhovom zložení cestnej zelene a o výrube drevín na cestných pomocných pozemkoch pri cestách III. a IV. triedy zverených do správy mestskej časti, koordinuje spracovanie projektov organizácie dopravy a dopravných štúdií.

 

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

Ukončené vysokoškolské právne, dopravné, stavebné prípadne iného technického charakteru 2. stupňa.

Riadiaca prax: min 2 roky vo vedúcej pozícii vo verejnej správe, prax v oblasti dopravy, CSO a v správnom konaní je výhodou

 

Znalosť právnych predpisov v oblasti verejnej správy, správneho konania, znalosť zákona č. 135/1961 o pozemných komunikáciách (cestného zákona).

Bezúhonnosť.

Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie.

Ovládanie PC na používateľskej úrovni (Word, Excel, Outlook).

 

Ponúkaná mzda:

od 1 900 EUR/mes. Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta. 

 

 Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

žiadosť o prijatie do pracovného pomeru,

profesijný štruktúrovaný životopis,

 

Termín nástupu:

ASAP

 

Vašu žiadosť zašlite, resp. doručte osobne najneskôr do 03.02.2024 e-mailom na svetlana.jasickova@staremesto.sk.

Vopred ďakujeme za prejavený záujem.

 

Do výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorým bude termín pracovného pohovoru oznámený telefonicky.

Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať.

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

Pracovná pozícia:

právnik/ právnička na Referáte obchodu a verejného poriadku

 

Druh pracovného pomeru: Plný úväzok

 

Termín nástupu: podľa dohody

 

Ponúkaný plat (brutto):  od 1 600,- Eur prípadne podľa skúsenosti uchádzača či uchádzačky, možnosť priznania pohyblivej zložky mzdy

 

Náplň práce:

  • primárne vedie agendy týkajúce sa správnych konaní  
  • posudzovanie podnetov občanov na ochranu proti zásahu do pokojného stavu v zmysle § 5 Občianskeho zákonníka,
  • vedenie správnych konaní s právnickými a fyzickými osobami oprávnenými na podnikanie vo veci správnych deliktov za porušenie platnej legislatívy
  • koordinácia vymáhania uložených povinností prostredníctvom správnej exekúcie v zmysle správneho poriadku alebo súdneho exekútora
  • v rámci činnosti oddelenia zabezpečovanie agendy všeobecne záväzných nariadení, riešenie a príprava podkladov pre vypracovanie všeobecne záväzných nariadení podľa obsahovej náplne oddelenia
  • príprava odborných materiálov na zasadnutia zastupiteľstva mestskej časti podľa pokynu
  • príprava, vypracovanie a zabezpečenie doručovania právnych stanovísk, pripomienok, vyjadrení, žiadostí, podkladov, dožiadaní, návrhov, výziev ...
  • zabezpečenie prípravy podkladov a spracovanie materiálov na zasadnutia odborných komisií,
  • koncepcia a príprava vnútornej legislatívy mestskej časti a miestneho úradu.

 

Zamestnanecké výhody:

  • priateľský a vekovo vyvážený kolektív
  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
  • flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákonníka práce
  • raz za pol roka pracovné voľno navyše
  • rešpektujeme work- life balance

 

Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie: 

  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore právo 

 

Ostatné znalosti:  Microsoft Excel- užívateľsky

                               Microsoft Word – pokročilý

                               prax v štátnej správe resp. verejnej správe výhodou

 

Pozícia vhodná pre absolventa:  Áno

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • Ochotný a pohotový prístup k práci - ,,can do attitude“ 
  • Komunikatívnosť a vyjadrovacie schopnosti na vysokej úrovni
  • Schopnosť samostatnej práce s judikatúrou,  zákonmi, podzákonnými predpismi v oblasti správneho práva, ako aj predpismi občianskeho práva
  • Ochota realizovať  miestne obhliadky/kontroly v teréne na území mestskej časti

 

Žiadosti spolu so životopisom zasielajte  najneskôr do 20.01.2024 na adresu:

t. č. 02/59246403; mobil: 0918/427891

 

______________________________________________________________________________


 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

odborný referent miestnych daní a poplatkov

finančné oddelenie

 

Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:

  • stredoškolské, vysokoškolské I. alebo II. stupňa ekonomického zamerania výhodou
  • vhodné aj pre absolventov

 

Kritériá výberu:

  • prax v odbore výhodou
  • komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť
  • bezúhonnosť

 

Predpoklady na prijatie do zamestnania:

  • spôsobilosť na právne úkony
  • osobné a morálne predpoklady

 

Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:

  • správa miestnej dane za vjazd a zotrvanie motorového vozidla v historickej časti mesta v zmysle zákona č. 563/2009 Z.z.
  • komplexnú agendu prvého kontaktu občana s miestnym úradom vo veci vydania/odovzdania písomností a rozhodnutí o miestnej dani za vjazd a zotrvanie motorového vozidla v historickej časti mesta v zmysle VZN mestskej časti Bratislava-Staré Mesto
  • zabezpečenie evidencie a vydanie oprávnenia vjazdu a zotrvania motorového vozidla v historickej časti mesta v zmysle VZN mestskej časti Bratislava-Staré Mesto
  • agendu prvého kontaktu občana s miestnym úradom vo veci vydáva známky pre psov
  • spracovanie pridelenej agendy v integrovanom informačnom systéme

 

Počítačové znalosti:

  • Microsoft Office, Outlook Express

 

Zoznam požadovaných dokladov:

  • písomná žiadosť
  • profesijný štruktúrovaný životopis
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

Druh pracovného pomeru: 

  • na dobu určitú  

 

Ponúkaný plat: 

  • základná zložka mzdy od 1.000,- € + pohyblivá zložka mzdy

 

Termín nástupu: 

  • dohodou

 

Zamestnanecké benefity:

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
  • pevná a flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky navyše
  • raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
  • stravovacia karta, alebo finančný príspevok na stravovanie

 

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte, resp. doručte osobne do podateľne najneskôr do 15.01.2024 na adresu:

  • Miestny úrad Mestskej časti Bratislava-Staré Mesto, finančné oddelenie, Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava alebo na
  • e-mail: marcela.krajcikova@staremesto.sk

 

 Termín výberového konania bude vybraným uchádzačom oznámený telefonicky.

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto, Vajanského nábrežie č.3, Bratislava

 

Príjme

upratovačku na zastupovanie počas dlhodobej PN

 

Miesto výkonu práce: Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Staré Mesto,

                                      Vajanského nábrežie 3, Bratislava

 

Náplň práce:

upratovanie kancelárií, rokovacích miestností, spoločných priestorov

 

Nástup: ihneď

 

Pracovný pomer: polovičný úväzok  (4 hod denne)

 

Požiadavka na uchádzača :

manuálna zručnosť, zodpovedný prístup k práci, zmysel pre poriadok, bezúhonnosť

 

Dosiahnuté vzdelanie:

základné, stredoškolské bez maturity

 

Ponúkaný plat (brutto): 570 .-€  

 

Nástup možný : ihneď

 

Pracovná doba: pondelok  až piatok  od 8 – 12 hod. 

 

Zamestnanecké benefity: 

5 dní dovolenky navyše

raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy

 

Kontaktná osoba: Iveta Šidová  +421 903 485 174