Voľné pracovné miesta
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výzva
na obsadenie pracovného miesta na pozíciu
Vedúci/vedúca referátu hospodárskej správy
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- riadenie, usmerňovanie a koordináciu práce zamestnancov (údržba, upratovanie, nákup, autodoprava, administratíva) vrátane kontroly výkonu práce
- koordinácia, usmerňovanie a kontrolu výkonu pracovných činností súvisiacich s každodennou údržbou priestorov Miestneho úradu a zverených nehnuteľností (ZŠ, MŠ)
- príprava podkladov pre zmluvné zabezpečenie dodávok energií objektov v správe Miestneho úradu,
- vypracovanie plánov údržby, opráv a revíznych prehliadok technických zariadení a vedenie evidencie vyplývajúcej zo zákona
- komunikácia so správcami a dodávateľmi služieb vrátane uplatnenia vlastníckych práv mestskej časti voči nim a ďalším zmluvným partnerom,
- príprava podkladov na realizáciu verejného obstarávania pre úrad, ako aj pre všetky objekty vo vlastníctve alebo správe mestskej časti,
- príprava podkladov k rozpočtu
Ponúkaná mzda:
1900eur btt (finálna ponuka bude závisieť od skúsenosti a individuálnych predpokladov kandidáta)
Zamestnanecké výhody, benefity:
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
- flexibilnú pracovnú dobu,
- 5 dní dovolenky navyše,
- 2 extra dni voľna,
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
- ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.
Požiadavky na vzdelanie a znalosti:
· stredoškolské vzdelanie s maturitou/ vysokoškolské I. alebo II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- skúsenosť s prácou v správcovskej spoločnosti, spoločenstve vlastníkov bytov a nebytových priestorov
- pokročilá úroveň programov Microsoft Office
- mierne pokročilá úroveň program Domus
- prax v riadení technických zamestnancov výhodou
Počet rokov praxe
5
Druh pracovného pomeru: hlavný pracovný pomer
Termín nástupu: ASAP
Miesto práce: MiÚ Bratislava - Staré Mesto
Informácie o výberovom konaní
Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:
a) profesijný štruktúrovaný životopis
b) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Požadované dokumenty posielajte na jozef.benka@staremesto.sk najneskôr do 30.04.2024
______________________________________________________________________________
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výzva
na obsadenie pracovného miesta na pozíciu
Vedúci referátu cestného správneho orgánu
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- zodpovedá, riadi, koordinuje a kontroluje plnenie úloh a činnosti referátu cestného správneho orgánu.
- zabezpečuje a vydáva rozhodnutia zvláštneho užívania miestnych ciest III. a IV. triedy a účelových ciest v zmysle cestného zákon a správneho poriadku,
- povoľuje vyhradené parkovacie miesta,
- stanovuje podmienky pre uvedenie miestnej cesty III. a IV. triedy a účelovej cesty do pôvodného stavu (odstránenie havarijného stavu),
- rozhoduje o uzávierke, obchádzke a odklone miestnych ciest,
- rozhoduje o pripájaní pozemných komunikácií na miestne cesty, zriaďovaní vjazdov z miestnych ciest na susedné nehnuteľnosti,
- pripravuje stanoviská z hľadiska cestného správneho orgánu pre územné a stavebné konanie, investičné zámery, predaj a prenájom pozemkov, zverenia,
- rozhoduje o cestnej zeleni a o výrube drevín na cestných pomocných pozemkoch pri cestách III. a IV. triedy zverených do správy mestskej časti,
- koordinuje spracovanie projektov organizácie dopravy a dopravných štúdií.
- zabezpečuje činnosti na úseku prípravy a uzatvorenia zmlúv. Sleduje rozpočtové plnenie v rámci referátu správy ciest.
Ponúkaná mzda:
od 1 900 eur btt (Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)
Zamestnanecké výhody, benefity:
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
- flexibilná pracovná doba,
- 5 dní dovolenky navyše,
- 2 extra dni voľna,
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
- ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.
Požiadavky na vzdelanie a znalosti:
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa (právne, dopravné, stavebné, príp. iného technického zamerania)
- prax min. 3 roky v oblasti verejná správa/ štátna správa, doprava, administratíva, vedenie referátu
- užívateľská znalosť Microsoft Office
- Znalosť právnych predpisov v oblasti verejnej správy, správneho konania, znalosť zákona č. 135/1961 o pozemných komunikáciách (cestného zákona).
- znalosť softvéru Trimel a skúsenosti s prácou v Registratúre výhodou
- prax vo vedúcej funkcii veľkou výhodou
- vodičské oprávnenie typu B výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- komunikatívnosť,
- samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť
- flexibilita, odolnosť voči stresu
- organizačné a riadiace schopnosti,
Druh pracovného pomeru: TPP, plný úväzok
Termín nástupu: ASAP/ dohodou
Miesto práce: MiÚ Bratislava-Staré Mesto
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokumentov:
a) profesijný štruktúrovaný životopis
b) motivačný list
c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Žiadosti posielajte do 26.4. emailom na monika.smieskova@staremesto.sk
______________________________________________________________________________
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výzva
na obsadenie pracovného miesta na pozíciu
Referent dopravy (správa ciest)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- výkon správy miestnych ciest III. a IV. triedy v správe mestskej časti Bratislava-Staré Mesto,
- zabezpečenie údržby a kontroly miestnych miest, chodníkov, schodísk vrátane zimnej údržby,
- príprava plánu zimnej služby a koordinácia jej činnosti,
- výkon obhliadok v teréne a riešenie opráv miestnych ciest III. a IV. triedy v správe mestskej časti Bratislava-Staré Mesto,
- vydávanie stanovísk a podmienok správcu miestnych ciest k projektom organizácie dopravy, k zvláštnemu užívaniu komunikácií, k dopravným stavbám, a pod.
- riešenie nevyhnutných opatrení na odvrátenie ohrozenia miestnych ciest, premávky na nich a údržby,
- zabezpečenie tvorby objednávok, odsúhlasenie a kontrola vykonaných prác,
- zabezpečenie pasportu dopravného značenia a ďalších súčastí miestnych ciest,
- riešenie problémov, podnetov pri výkone správy miestnych ciest,
- komunikácia a spolupráca s orgánmi verejnej správy, policajným zborom, dodávateľmi.
Ponúkaná mzda:
Od 1600 eur btt (Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)
Zamestnanecké výhody, benefity:
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
- flexibilná pracovná doba,
- 5 dní dovolenky navyše,
- 2 extra dni voľna,
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
- ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.
Požiadavky na vzdelanie a znalosti:
- min. 1 rok pracovných skúsenosti vo verejnej/ štátnej správe alebo v administratíve
- stredoškolské vzdelanie s maturitou/ vysokoškolské vzdelanie I. , II. stupňa (technického zamerania)
- užívateľská znalosť Microsoft Office
- znalosť softvéru Trimel a skúsenosti s prácou v Registratúre výhodou
- znalosť zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon), vyhláška č. 30/2020 Ministerstva vnútra Slovenskej republiky o dopravnom značení výhodou,
- vodičské oprávnenie typu B výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- komunikatívnosť,
- samostatnosť, spoľahlivosť,
- flexibilita, aktívny prístup k práci,
- organizačné schopnosti,
Druh pracovného pomeru: TPP, plný úväzok
Termín nástupu: ASAP/ dohodou
Miesto práce: MiÚ Bratislava-Staré Mesto
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokumentov:
a) profesijný štruktúrovaný životopis
b) motivačný list
c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Žiadosti posielajte do 26.4. emailom na monika.smieskova@staremesto.sk
______________________________________________________________________________
PONUKA PRÁCE Staré Mesto hľadá : učiteľku v Materskej škole, Búdková 21, 811 04 Bratislava
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto vyhlásila výzvu na obsadenie pracovného miesta na pozíciu
Učiteľ/učiteľka pôsobiaca v predškolskom zariadení – Materská škola
Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:
Vzdelanie podľa zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a Vyhlášky MŠVVsŠ SR 173/2023 Z. z.
- úplné stredné odborné vzdelanie v odbore učiteľstvo pre materské školy,
- VŠ I. st., VŠ II. st. odbor predškolská a elementárna pedagogika
Kritériá výberu:
- kvalifikačné predpoklady
- ovládanie štátneho jazyka
- bezúhonnosť
- zdravotná spôsobilosť
- precíznosť, svedomitosť a zodpovednosť
- flexibilnosť, samostatnosť, komunikačné schopnosti
Predpoklady na prijatie do zamestnania:
- spôsobilosť na právne úkony
- písomná žiadosť
- profesijný štruktúrovaný životopis
- písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
- doklad o vzdelaní
- potvrdenie o zdravotnej spôsobilosti
- bezúhonnosť
Druh pracovného pomeru:
- pracovný pomer na dobu určitú
Ponúkaný plat:
- podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme
podľa stupňa vzdelania, odpracovaných rokov pedagogickej činnosti a ostatné príplatky pedagogických zamestnancov.
Termín nástupu:
Ihneď
Zamestnanecké benefity:
- 36 ¼ -hodinový týždenný pracovný čas
- 45 dní dovolenky
- raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
- stravovanie zabezpečené na pracovisku
Žiadosti zasielajte najneskôr do 15.05.2024 na adresu:
- Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Staré Mesto, oddelenie školstva, Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava alebo na
- e-mail: katarina.dewald@staremesto.sk, t. č. 02/5924636395
- e-mail: lubica.horvathova@staremesto.sk, t. č. 02/59246382
______________________________________________________________________________
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výzva
na obsadenie pracovného miesta na pozíciu
Hlavný rozpočtár finančného oddelenia
Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:
- vysokoškolské I. alebo II. stupňa ekonomického zamerania výhodou
Kritériá výberu:
- prax a znalosť v oblasti rozpočtovej politiky nevyhnutná
- prax vo verejnej správe/samospráve vítaná
- komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť
- pozícia nie je vhodná pre absolventa
- bezúhonnosť
Predpoklady na prijatie do zamestnania:
- spôsobilosť na právne úkony
- osobné a morálne predpoklady
Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:
- Podieľa sa na príprave pri zostavovaní rozpočtu mestskej časti a jeho predložení na prerokovanie v rámci schvaľovacích orgánov mestskej časti v zákonom predpísanej štruktúre.
- Podieľa sa na príprave rozpočtových zmien, rozpočtových opatrení a ich predkladaní na schválenie, vrátane programovej štruktúry rozpočtu.
- Vykonáva spracovanie rozpočtu v technickej forme v programovom vybavení informačného systému mestskej časti, vedie operatívnu evidenciu zmien rozpočtu.
- vedie operatívnu evidenciu zmien rozpočtu, sumarizáciu rozpočtov organizácii mestskej časti prostredníctvom rozpočtového informačného systému pre
samosprávy (RIS.SAM). - Podieľa sa na vyhodnocovaní plnenia rozpočtu, vypracováva správy o plnení rozpočtu.
- Vykonáva priebežnú kontrolu plnenia rozpočtu.
- Spravuje decentralizačné dotácie zo štátneho rozpočtu a štátnych mimorozpočtových fondov.
- Podieľa sa na spracovaní rozboru hospodárenia mestskej časti za príslušný rok, pripravuje podklady k spracovaniu záverečného účtu mestskej časti.
- Koordinuje, usmerňuje organizácie mestskej časti pri tvorbe rozpočtu, pri úpravách rozpočtu a financovaní.
- Aktívne spolupracuje s ostatnými organizačnými zložkami úradu pri plnení úloh vyplývajúcich z určenej pracovnej náplne.
Počítačové znalosti:
- pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office
Zoznam požadovaných dokladov:
- písomná žiadosť
- profesijný štruktúrovaný životopis
- písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Druh pracovného pomeru:
- na dobu určitú
Ponúkaný plat:
- základná zložka mzdy od 1.600,- € + pohyblivá zložka mzdy
Termín nástupu:
- dohodou
Zamestnanecké benefity:
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
- pevná a flexibilná pracovná doba
- 5 dní dovolenky navyše
- raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
- stravovacia karta, alebo finančný príspevok na stravovanie
Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte na e-mail: monika.smieskova@staremesto.sk
Termín výberového konania bude vybraným uchádzačom oznámený telefonicky.
______________________________________________________________________________
PONUKA PRÁCE Staré Mesto hľadá : učiteľku v Materskej škole, Beskydská 7, 811 05 Bratislava
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto vyhlásila výzvu na obsadenie pracovného miesta na pozíciu
Učiteľ/učiteľka pôsobiaca v predškolskom zariadení – Materská škola
Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:
Vzdelanie podľa zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a Vyhlášky MŠVVsŠ SR 173/2023 Z. z.
- úplné stredné odborné vzdelanie v odbore učiteľstvo pre materské školy,
- VŠ I. st., VŠ II. st. odbor predškolská a elementárna pedagogika
Kritériá výberu:
- kvalifikačné predpoklady
- ovládanie štátneho jazyka
- bezúhonnosť
- zdravotná spôsobilosť
- precíznosť, svedomitosť a zodpovednosť
- flexibilnosť, samostatnosť, komunikačné schopnosti
Predpoklady na prijatie do zamestnania:
- spôsobilosť na právne úkony
- písomná žiadosť
- profesijný štruktúrovaný životopis
- písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
- doklad o vzdelaní
- potvrdenie o zdravotnej spôsobilosti
- bezúhonnosť
Druh pracovného pomeru:
- Dobu určitú
Ponúkaný plat:
- podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme
podľa stupňa vzdelania, odpracovaných rokov pedagogickej činnosti a ostatné príplatky pedagogických zamestnancov.
Termín nástupu:
ihneď
Zamestnanecké benefity:
- 36 ¼ -hodinový týždenný pracovný čas
- 45 dní dovolenky
- raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
- stravovanie zabezpečené na pracovisku
Žiadosti zasielajte najneskôr do 29.02.2024 na adresu:
- Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Staré Mesto, oddelenie školstva, Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava alebo na
- e-mail: katarina.dewald@staremesto.sk, t. č. 02/5924636395
- e-mail: lubica.horvathova@staremesto.sk, t. č. 02/59246382
______________________________________________________________________________
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výzva
na obsadenie pracovného miesta na pozíciu
Vedúci/vedúca oddelenia projektového riadenia
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Riadenie a zodpovedanie za činnosť oddelenia – vedenie tímu pracovníkov, ktorí sa podieľajú na príprave a riadení projektov podporených zo zdrojov EÚ
- Zodpovednosť za prípravu a realizáciu projektov podporených z externých zdrojov, tvorba projektových žiadostí
- Riadenie vybraných projektov z interných zdrojov, spolupráca s ostatnými oddeleniami pri príprave projektov
- Zodpovednosť za dodržiavanie časového harmonogramu, podrobného opisu projektu a rozpočtu projektu v súlade so zmluvou o financovaní
- Predkladanie návrhov na prípadné zmeny a úpravy projektov, monitoring a vyhodnocovanie projektov
- Strategický rozvoj partnerstiev na medzinárodnej a národnej úrovni
- Spolupráca s riadiacimi a sprostredkovateľskými orgánmi implementujúcimi európske fondy a ďalšie finančné mechanizmy, ako aj s orgánmi štátnej správy a samosprávy a inými organizáciami, ktoré poskytujú nenávratné finančné príspevky, finančné granty, dotácie a pod.
- Priebežné sledovanie, vyhodnocovanie a evidencia výziev, partnerstiev, atď.
- Úzka spolupráca s investičným oddelením, spolupráca na verejných obstarávaniach
- Zodpovednosť za mechanizmus poskytovania dotácií a grantov z rozpočtu mestskej časti, vrátane prípravy výziev, zabezpečenia hodnotiaceho procesu a kontroly finančného vyúčtovania
- Koordinácia manažérstva kvality na základe vybranej metodiky
- Informovanie komisie miestnej rady a miestneho zastupiteľstva
- Pripravovanie reportov a iných dokumentov podľa požiadaviek
Ponúkaná mzda:
Od 2 300 eur btt (Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)
Zamestnanecké výhody, benefity:
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
- flexibilná pracovná doba,
- 5 dní dovolenky navyše,
- 2 extra dni voľna,
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
- parkovacie miesto,
- ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.
Požiadavky na vzdelanie a znalosti:
- Min. 2 roky skúsenosti s prípravou a riadením projektov podporených zo zdrojov EÚ a projektovým manažmentom, výhodou riadenie projektov z externých zdrojov vo verejnej správe
- Min. 2 roky praxe na vedúcej pozícii, alebo min. rok na vedúcej pozícii vo verejnej správe
- Anglický jazyk na úrovni C1 (komunikácia so zahraničnými partnermi)
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa v oblasti ekonomiky, spoločenských alebo humanitných vied, či manažérskeho zamerania
- Znalosť operačných programov EÚ
- Znalosť procesu investičných akcií
- Skúsenosti s verejným obstarávaním výhodou
- Dobré znalosti práce s Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint a s plánovacími nástrojmi (napr. MS Project, Teams, Planner)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- manažérske zručnosti a vedenie tímu
- projektové riadenie
- komunikačné a prezentačné zručnosti
- odolnosť voči stresu
Druh pracovného pomeru: TPP
Termín nástupu: ASAP/ dohodou
Miesto práce: MiÚ Bratislava-Staré Mesto
Informácie o výberovom konaní
Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:
a) profesijný štruktúrovaný životopis
b) písomnú žiadosť
c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Žiadosti posielajte do 22.03. emailom na monika.smieskova@staremesto.sk
______________________________________________________________________________
Pracovná pozícia:
Facility manažér/ manažérka – odborný referent/ referentka na referáte hospodárskej správy
Druh pracovného pomeru: Plný úväzok
Termín nástupu: ASAP, apríl 2024
Ponúkaný plat (brutto): 1600 Eur príp. podľa skúseností na základe dohody
Náplň práce:
- spracovanie kompletnej agendy súvisiacej s dodávkou médií - elektrickej energie, zemného plynu, tepla, teplej vody, studenej vody, vodného a stočného, zrážkovej vody, odvozu a likvidácie odpadu, komunálnych služieb
- vzťahy a komunikáciu s dodávateľmi médií
- optimalizácia spotreby médií a jednotkových cien pre všetky zariadenia mestskej časti
- spracovanie komplexnej agendy súvisiacej prevádzkovaním tepelno-energetických zariadení, kontrolou - revíziami zariadení a ďalšími službami spojenými s užívaním priestorov, prípravu plánov a realizáciu periodických kontrol (revízie technologických zariadení, revízie elektrických zariadení a elektrospotrebičov) nehnuteľného majetku a ich vybavenia, vrátane návrhov na ich optimálne využívanie v rámci pridelených rozpočtových finančných prostriedkov na referát,
- komunikácia so správcami, dodávateľmi služieb a výkon funkcie správcu v určených objektoch, vrátane uplatnenia vlastníckych práv mestskej časti voči správcom, spoločenstvám vlastníkov bytov a nebytových priestorov a ďalším zmluvným partnerom,
- účasť na stretnutiach vlastníkov nehnuteľností, súčinnosť a účasť pri písomnom hlasovaní vlastníkov nehnuteľností (byty a nebytové priestory), príprava podkladov k podpisovaniu zmlúv o výkone správy,
- spracovanie ročného vyúčtovanie zariadení, bytov, nebytových priestorov a následne vykonanie kontroly nákladovosti jednotlivých priestorov, zariadení a domov,
- príprava podkladov a následné protokolárne odovzdávanie a preberanie zariadení, bytov, nebytových priestorov, prípadne celých objektov,
- prípravu podkladov pre vypracovanie zmlúv o nájme nehnuteľného majetku, zariadení, ako aj dodávateľských a odberateľských zmlúv na dodávku prác, služieb, energií, médií a pod.,
- príprava podkladov na realizáciu verejného obstarávania v rozsahu vymedzenej odbornej pôsobnosti referátu a pridelených finančných prostriedkov pre úrad, ako aj pre všetky objekty vo vlastníctve alebo správe mestskej časti, prípravu podkladov čiastkových návrhov bežného rozpočtu
- prípravu podkladov čiastkových návrhov bežného rozpočtu podľa jednotlivých programov a podprogramov k príprave zmien a návrhu rozpočtu mestskej časti na príslušný rok
- účasť na konaniach súvisiacich s deložovaním neplatičov, ako aj realizácia deložovania neplatičov a neprispôsobivých nájomcov bytov a nebytových priestorov,
- zastupovanie mestskej časti v exekučnom konaní,
- zastupovanie mestskej časti v konaní vedenom podľa stavebného zákona a s tým súvisiace vyjadrenia,
- vyjadrenie k projektovej dokumentácii k nehnuteľnému majetku, ktorý je vo vlastníctve alebo v správe mestskej časti,
- vyjadrenie a stanoviská k stavebným zmenám nehnuteľného majetku,
- vyhotovenie technických podkladov pre rozhodnutie starostu o vydanie súhlasu/nesúhlasu na investičnú, stavebnú alebo inú technickú činnosť žiadateľa,
- podklady pre vypracovanie statických a znaleckých posudkov, obhliadky nehnuteľného majetku pre znalca,
- dodávateľsky opravu, údržbu, odstraňovanie porúch, havárií na a v budovách, určených bytoch a nebytových priestoroch, na technických a technologických zariadeniach vo vlastníctve alebo správe mestskej časti,
- komunikáciu a korešpondenciu s nájomcami bytov a nebytových priestorov v rozsahu hospodárskej údržby objektov,
- realizáciu odsúhlasenia a likvidácie faktúr za energie, vodné a stočné vo verejných sociálnych zariadeniach,
- prípravu a riadenie inventarizácie majetku škôl a školských zariadení,
Zamestnanecké výhody:
- priateľský a vekovo vyvážený kolektív
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
- flexibilná pracovná doba
- 5 dní dovolenky nad rámec zákonníka práce
- raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
- stravovacia karta alebo peňažný príspevok na stravovanie
- výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy
Vzdelanie v odbore: min. vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa
Ostatné znalosti:
- Microsoft Excel- pokročilý
- Microsoft Word – pokročilý
- Office 365- užívateľský
- MS TEAMS, ZOOM- užívateľský
- Aktívny vodič prípadne aj cyklista kvôli operatívnym presunom po Starom Meste- výhodou
- Skúsenosť s prácou v správcovskej spoločnosti, spoločenstve vlastníkov bytov a nebytových priestorov, prípadne na obdobnej pracovnej pozícii vo sfére facility manažmentu v súkromnej spoločnosti výhodou.
Pozícia vhodná pre absolventa: Nie
Prax: 2 roky
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Proklientsky orientovaná osoba
- Ochotný a pohotový prístup k práci- ,,can do attitude“
- Komunikatívnosť a vyjadrovacie schopnosti na vysokej úrovni
- Ochota realizovať a pohybovať sa v v teréne na území mestskej časti a zúčastňovať sa schôdzí vlastníkov za mestskú časť
- Analyticky a dynamicky orientovaná osoba
Zoznam požadovaných dokladov:
a) Motivačný list
b) Profesijný štruktúrovaný životopis
c) Súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte najneskôr do 28.03.2024 na adresu:
- e-mail: diana.sterbata@staremesto.sk, kontaktná osoba: Diana Šterbatá
Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky budú pozvaní na osobný pohovor, ktorý bude zameraný na vyhodnotenie hard skills a soft skills. Termín osobného pohovoru bude vybraným uchádzačom oznámený e-mailom.
______________________________________________________________________________
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výzva
na obsadenie pracovného miesta na pozíciu
Vedúci investičného oddelenia
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- riadenie a koordinácia činnosti investičného oddelenia,
- riadenie a kontrola projektov realizovaných investičným oddelením tak z rozpočtu mestskej časti ako aj z externých zdrojov,
- analýza investičných zámerov mestskej časti,
- príprava plánu a rozpočtu investičných akcií na príslušné obdobie, jeho efektívne plnenie a vyhodnocovanie v rozsahu zverených úloh,
- príprava podkladov k návrhom bežného a kapitálového rozpočtu podľa jednotlivých programov a podprogramov na príslušný rok a k príprave zmien rozpočtu mestskej časti v priebehu príslušného roka,
- efektívne plnenie a čerpanie bežného a kapitálového rozpočtu oddelenia a jeho vyhodnocovanie,
- zostavovanie plánu verejného obstarávania na príslušný kalendárny rok,
- príprava materiálov a informácií pre rokovanie orgánov mestskej časti a vedenia miestneho úradu a aktívna účasť na týchto rokovaniach,
- komunikácia a koordinácia činnosti s ostatnými odbornými útvarmi miestneho úradu a organizáciami mestskej časti,
- komunikácia s dodávateľmi, poskytovateľmi služieb a zhotoviteľmi stavieb, ako aj dotknutými orgánmi a tretími stranami pri realizácii investičných akcií mestskej časti,
- plnenie ďalších úloh súvisiacich s úlohami samosprávy a štátnej správy v súlade s pokynmi starostu, zástupcu starostu a prednostu.
Ponúkaná mzda:
Od 2400 eur btt (Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)
Zamestnanecké výhody, benefity:
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
- flexibilná pracovná doba,
- 5 dní dovolenky navyše,
- 2 extra dni voľna,
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
- ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.
Požiadavky na vzdelanie a znalosti:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa; vzdelanie stavebného alebo technického zamerania výhodou
- skúsenosti s riadením investičných zámerov a projektov min. 5 rokov
- skúsenosti s riadením tímu min. 2 roky
- znalosť a orientácia v príslušnej legislatíve
- MS Office
- vodičský preukaz typu B výhodou
Prax na pozícii/v oblasti
prax v príslušnom odbore a vo verejnej alebo štátnej správe na obdobnej pozícii preferovaná
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- bezúhonnosť
- zodpovednosť
- manažérske zručnosti a schopnosť prioritizácie pridelených úloh
- komunikatívnosť a prezentačné zručnosti
- schopnosť strategickej, koncepčnej a organizačnej činnosti
- flexibilita, odolnosť voči stresu a vysoké pracovné nasadenie
- schopnosť pracovať samostatne, ale predovšetkým v tíme.
Druh pracovného pomeru: TPP
Termín nástupu: ASAP/ dohodou
Miesto práce: MiÚ Bratislava-Staré Mesto
Informácie o výberovom konaní
Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:
a) profesijný štruktúrovaný životopis
b) písomnú žiadosť
c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Žiadosti posielajte do 26.3.2024 emailom na monika.smieskova@staremesto.sk
Do výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorým bude termín pracovného pohovoru oznámený telefonicky. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať.
______________________________________________________________________________
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výzva
na obsadenie pracovného miesta na pozíciu
Odborný referent na investičné oddelenie
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- projektová príprava, riadenie a kontrola realizácie investičných akcií mestskej časti v rámci zverených kompetencií,
- analýza investičných zámerov mestskej časti,
- zabezpečenie predprojektovej a projektovej prípravy zverených investičných akcií a inžinierskych činností a ich realizácia končiaca kolaudačným rozhodnutím,
- príprava a realizácia investičných akcií, opráv a rekonštrukcií budov vo vlastníctve a správe mestskej časti,
- riadenie a kontrola projektov realizovaných investičným oddelením tak z rozpočtu mestskej časti ako aj z externých zdrojov,
- zabezpečenie vyjadrení dotknutých orgánov a organizácií ku konaniam v súlade s príslušnou legislatívou,
- zabezpečenie odborných a znaleckých posudkov pri nakladaní s nehnuteľným majetkom mestskej časti,
- príprava podkladov pre zabezpečenie verejného obstarávania k projektom realizovaným investičným oddelením; súčinnosť pri zostavovaní plánu verejného obstarávania na príslušný kalendárny rok,
- tvorba objednávok, kontrola realizovaných prác a služieb voči objednávkam a faktúram, odsúhlasovanie súpisov prác a služieb,
- súčinnosť pri príprave plánu a rozpočtu investičných akcií na príslušné obdobie, jeho efektívne plnenie a vyhodnocovanie v rozsahu zverených úloh,
- súčinnosť pri príprave materiálov a informácií pre rokovanie orgánov mestskej časti a vedenia miestneho úradu,
. - súčinnosť s ostatnými odbornými útvarmi miestneho úradu a organizáciami mestskej časti,
- komunikácia s dodávateľmi, poskytovateľmi služieb a zhotoviteľmi stavieb,
- zastupovanie ostatných referentov oddelenia v čase ich neprítomnosti na pracovisku,
plnenie ďalších úloh súvisiacich s úlohami samosprávy a štátnej správy v súlade s pokynmi starostu, zástupcu starostu, prednostu a vedúceho oddelenia.
Ponúkaná mzda:
Od 1 600 eur (Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.)
Zamestnanecké výhody, benefity:
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
- flexibilná pracovná doba,
- 5 dní dovolenky navyše,
- 2 extra dni voľna,
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
- ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.
Požiadavky na vzdelanie a znalosti:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie - stavebné, prípadne iné technické vzdelanie 2. stupňa
- skúsenosti s
- skúsenosti s tvorbou vizualizácií stavebných objektov
- skúsenosti s tvorbou rozpočtov a výkazov výmer
- skúsenosti s inžinierskou činnosťou
- znalosť a orientácia v príslušnej legislatíve
- MS Office
Prax na pozícii/v oblasti
prax v príslušnom odbore a vo verejnej alebo štátnej správe na obdobnej pozícii vítaná
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- bezúhonnosť
- zodpovednosť
- komunikatívnosť
- flexibilita, odolnosť voči stresu a vysoké pracovné nasadenie
- schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme.
Druh pracovného pomeru: TPP
Termín nástupu: ASAP/ dohodou
Miesto práce: MiÚ Bratislava – Staré Mesto
Informácie o výberovom konaní
Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:
a) profesijný štruktúrovaný životopis
b) písomnú žiadosť
c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Žiadosti posielajte do 26.3.2024 emailom na martina.zuberska@staremesto.sk
Do výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorým bude termín pracovného pohovoru oznámený telefonicky.
Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať.
______________________________________________________________________________
Výberové konanie na obsadenie funkcie
riaditeľky/riaditeľa Základnej školy s materskou školou Milana Hodžu, Škarniclova 1, 811 01 Bratislava
______________________________________________________________________________
IT Projektový Manažér
Hľadáme skúseného IT projektového manažéra, ktorý celkovo zastreší IT projekt digitalizácie nášho úradu (integrácie systémov, migrácie a pod.) Našou ideou je nájsť partnera, s ktorým budeme viesť otvorený dialóg a spolu rozhodneme najlepšiu implementačnú stratégiu.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Navrhovanie komplexných riešení v rámci predprojektových príprav IT, príprava a riadenie projektov IT a vyhodnocovanie ich implementácie.
- Príprava podkladov pre tvorbu architektúry informačných systémov.
- Príprava a riadenie predprojektovej prípravy.
- Príprava a riadenie realizácie IT projektov, vrátene vypracovávania projektovej dokumentácie.
- Koordinácia činnosti jednotlivých projektových tímov.
- Sledovanie a vyhodnocovanie priebehu realizácie projektu.
- Spolupráca a komunikácia s externými dodávateľmi.
- Interná komunikácia.
- Poskytovanie konzultačnej činnosti v oblasti projektového riadenia.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- schopnosť prevziať zodpovednosť, schopnosť prinášať inovatívne prístupy a riešenia
- VŠ vzdelanie ideálne v IT oblasti, prípadne stredoškolské vzdelanie s maturitou v oblasti IT
- min. 5 ročné praktické skúsenosti s riadením IT projektov podľa štandardných metodík PRINCE2, SCRUM, KANBAN a iné – certifikácia výhodou
- detailná alebo expertná znalosť využívania nástrojov pre riadenie projektov
- znalosť MS365
- komunikačné, prezentačné a manažérske zručnosti
- skúsenosti s Verejným obstarávaním výhodou
- vodičský preukaz skupiny B
- bezúhonnosť – výpis z registra trestov
Informácie o mzdových podmienkach:
Pracovný pomer na dohodu od 30eur btt/hod. (finálna ponuka bude závisieť od skúsenosti kandidáta)
Termín nástupu: ASAP/ Dohodou
Informácie o výberovom konaní
Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:
a) profesijný štruktúrovaný životopis
b) písomnú žiadosť
c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Požadované dokumenty zasielajte do 17.3. 2024 na email monika.smieskova@staremesto.sk
______________________________________________________________________________
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výzva
na obsadenie pracovného miesta na pozíciu
Referent správy ciest
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- výkon správy miestnych ciest III. a IV. triedy v správe mestskej časti Bratislava-Staré Mesto,
- zabezpečenie údržby a kontroly miestnych ciest, chodníkov, schodísk vrátane zimnej údržby,
- príprava plánu zimnej služby a koordinácia jej činnosti,
- výkon obhliadok v teréne a riešenie opráv miestnych ciest III. a IV. triedy v správe mestskej časti Bratislava-Staré Mesto,
- vydávanie stanovísk a podmienok správcu miestnych ciest k projektom organizácie dopravy, k zvláštnemu užívaniu komunikácií, k dopravným stavbám, a pod.
- riešenie nevyhnutných opatrení na odvrátenie ohrozenia miestnych ciest, premávky na nich a údržby,
- zabezpečenie tvorby objednávok, odsúhlasenie a kontrola vykonaných prác,
- zabezpečenie pasportizácie dopravného značenia a ďalších súčastí miestnych ciest,
- riešenie problémov, podnetov pri výkone správy miestnych ciest,
- komunikácia a spolupráca s orgánmi verejnej správy, policajným zborom a dodávateľmi.
Ponúkaná mzda:
1 600,- Eur s možnosťou osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí a pracovných skúseností.
Zamestnanecké výhody, benefity:
• 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
• flexibilnú pracovnú dobu,
• 5 dní dovolenky navyše,
• 2 extra dni voľna,
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
• ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.
Požiadavky na vzdelanie a znalosti:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie I. , II. stupňa technického zamerania – dopravné, stavebné, strojnícke,
- prax na podobnej pozícii veľkou výhodou
- ovládanie PC, Microsoft Office na používateľskej úrovni, práca v systémy Trimel, Registratúre výhodou
- znalosť zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon), vyhláška č. 30/2020 Ministerstva vnútra Slovenskej republiky o dopravnom značení výhodou,
- ovládanie anglického jazyka na komunikatívnej úrovni výhodou,
- vodičské oprávnenie typu B výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- bezúhonnosť,
- komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita
- aktívny prístup k práci a organizačné schopnosti,
Druh pracovného pomeru: TPP
Termín nástupu: ASAP
Miesto práce: MiÚ Bratislava - Staré Mesto
Informácie o výberovom konaní
Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:
a) profesijný štruktúrovaný životopis
b) písomnú žiadosť
c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Termín ukončenia výberového konania: 1 mesiac od inzerovania
______________________________________________________________________________
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výzva
na obsadenie pracovného miesta na pozíciu
Referent Cestného Správneho Orgánu
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Posudzuje a vydáva rozhodnutia zvláštneho užívania miestnych ciest III. a IV. triedy a účelových ciest,
- povoľuje vyhradené parkoviská na miestnych cestách III. a IV. triedy a na pozemkoch vo vlastníctve mestskej časti, stanovuje podmienky pre uvedenie miestnej cesty III. a IV. triedy a účelovej cesty do pôvodného stavu,
- rozhoduje o uzávierke miestnych ciest III. a IV. triedy, obchádzke a odklone,
- rozhoduje o pripájaní pozemných komunikácií na miestne cesty III. a IV. triedy, zriaďovaní vjazdov z miestnych ciest III. a IV. triedy na susedné nehnuteľnosti, o ich úpravách alebo ich zrušení,
- vydáva záväzné stanovisko k pripojeniu pozemných komunikácií na miestne cesty III. a IV. triedy a zriaďovaniu vjazdov z miestnych ciest III. a IV. triedy na susednú nehnuteľnosť v rámci územného konania,
- udeľuje súhlas na spôsob umiestnenia vedenia na miestnych komunikáciách III. a IV. triedy alebo v ich telese, na vykonanie plánovaných opráv a údržby vedení, ako aj na ich odstránenie,
- pripravuje stanoviská z hľadiska cestného správneho orgánu pre územné a stavebné konanie, investičné zámery, predaj a prenájom pozemkov, zverenia,
- rozhoduje o umiestňovaní a druhovom zložení cestnej zelene a o výrube drevín na cestných pomocných pozemkoch pri cestách III. a IV. triedy zverených do správy mestskej časti, koordinuje spracovanie projektov organizácie dopravy a dopravných štúdií.
Ponúkaná mzda:
1600 eur ( Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)
Zamestnanecké výhody, benefity:
• 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
• flexibilnú pracovnú dobu,
• 5 dní dovolenky navyše,
• 2 extra dni voľna,
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
• ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.
Požiadavky na vzdelanie a znalosti:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie - právne, dopravné, stavebné prípadne iné technické vzdelanie 2. stupňa
- znalosť právnych predpisov v oblasti verejnej správy, správneho konania, znalosť zákona č. 135/1961 o pozemných komunikáciách (cestného zákona)
- MS Office
- prax na podobnej pozícii veľkou výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Bezúhonnosť
- Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita
- odolnosť voči stresu
- organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie
Druh pracovného pomeru: TPP
Termín nástupu: ASAP
Miesto práce: MiÚ Bratislava – Staré Mesto
Informácie o výberovom konaní
Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:
a) profesijný štruktúrovaný životopis
b) písomnú žiadosť
c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Termín ukončenia výberového konania: 1 mesiac od inzercie
______________________________________________________________________________
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výzva
na obsadenie pracovného miesta na pozíciu
odborný referent stavebného úradu
Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:
- vysokoškolské vzdelanie I. stupňa alebo II. stupňa, vzdelanie v odbore: technické alebo právnické zameranie
Kritériá výberu:
- samostatnosť
- vysoké pracovné nasadenie,
- aktívny prístup k práci,
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť, flexibilita,
- bezúhonnosť,
- prax na stavebnom úrade vítaná (nie je podmienkou),
- osvedčenie osobitného kvalifikačného predpokladu na zabezpečenie činnosti stavebného úradu
Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:
- zabezpečovanie komplexne všetkých činností na úseku stavebného poriadku vymedzeného zákonom č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení noviel a doplnkov a súvisiacich vykonávacích predpisov
- vykonávanie samostatnej odbornej činnosti na úseku štátnej stavebnej správy, vedenie rokovaní, miestnych šetrení, pripravovanie úplných návrhov rozhodnutí,
- výkon štátneho stavebného dohľadu, navrhovanie spôsobu na odstránenie zistených závad a navrhovanie opatrení,
- prejednávanie priestupkových konaní a v konaniach o správnych deliktoch v zmysle príslušných ustanovení stavebného zákona a súvisiacich právnych predpisov,
- sprístupňovanie informácií, prešetrovanie sťažností občanov a právnických osôb.
- vykonávanie pôsobnosti špeciálneho stavebného úradu pre miestne komunikácie,
Počítačové znalosti:
- Microsoft Office
Zoznam požadovaných dokladov:
- písomná žiadosť o prijatie do pracovného pomeru
- profesijný štruktúrovaný životopis (povinné)
- motivačný list
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
- písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (povinné)
Druh pracovného pomeru:
- plný úväzok
Ponúkaný plat:
- od 1 550 eur/brutto
Termín nástupu: Ihneď/dohodou
Počet obsadzovaných miest: 2
Zamestnanecké benefity:
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
- pevná a flexibilná pracovná doba
- raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
- a iné výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy
- príspevok na stravovanie
Vašu žiadosť spolu s požadovanými dokladmi zašlite najneskôr do 21.3.2024 e-mailom na: klaudia.hianikova@staremesto.sk alebo maria.kajanova@staremesto.sk
Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem, do výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorým bude termín pracovného pohovoru oznámený telefonicky.
Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať.
______________________________________________________________________________
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výzva
na obsadenie pracovného miesta na pozíciu
Projektový manažér pre investičnú činnosť
Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:
- vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Kritériá výberu:
- prax v projektovom riadení min. 3 roky
- skúsenosti s projektami v stavebnej a investičnej oblasti
- skúsenosti s projektami vo verejnej správe veľkou výhodou
- skúsenosti so správou hnuteľného a nehnuteľného majetku výhodou
Predpoklady na prijatie do zamestnania:
- spôsobilosť na právne úkony
- osobné a morálne predpoklady
Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:
- Zodpovedanie za riadenie projektov od ich začiatku až po koniec.
- Definovanie cieľov projektu na základe požiadaviek spoločnosti.
- Vypracovávanie detailného harmonogramu prác.
- Riadenie, koordinovanie a motivovanie členov projektového tímu.
- Kontrolovanie dodržiavania harmonogramu prác a stanoveného rozpočtu.
- Komunikovanie s členmi projektového tímu, dodávateľmi, vedením spoločnosti a pod.
- Správa hnuteľného a nehnuteľného majetku Starého mesta
Ďalšie požiadavky:
- pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office
- pokročilá úroveň nástrojov projektového riadenia
Zoznam požadovaných dokladov:
- písomná žiadosť
- profesijný štruktúrovaný životopis
- písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Druh pracovného pomeru:
- na dobu určitú
Ponúkaný plat:
- od 2 200eur btt (finálna ponuka závisí od seniority a zručností kandidáta)
Termín nástupu:
- dohodou
Zamestnanecké benefity:
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
- flexibilná pracovná doba
- 5 dní dovolenky navyše
- raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
- stravovacia karta, alebo finančný príspevok na stravovanie
Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte najneskôr do 1.3. 2024 na email monika.smieskova@staremesto.sk
______________________________________________________________________________
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výzva
na obsadenie pracovného miesta na pozíciu
Odborný referent účtovníctva - junior
Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Kritériá výberu:
- prax a znalosť v oblasti rozpočtovej politiky vítaná
- prax v oblasti ekonomiky verejnej správy vítaná
- komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť
- pozícia je vhodná pre absolventa
- bezúhonnosť
Predpoklady na prijatie do zamestnania:
- spôsobilosť na právne úkony
- osobné a morálne predpoklady
Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:
- vedenie účtovníctva zameraného na verejnú správu v zmysle právnych predpisov SR (vedomosť právnych predpisov a postupov v oblasti rozpočtových pravidiel a financovania verejnej správy)
- zabezpečovanie, organizácia, kontrola včasného a správneho obehu účtovných dokladov v zmysle interných predpisov, kontrola vecných a formálnych náležitostí účtovných dokladov
- vystavovanie odberateľských faktúr, evidencia a likvidácia dodávateľských faktúr, kontrola a riešenie nespracovaných položiek, účtovanie bankových výpisov, interných dokladov, odpisov
- spolupráca s rozpočtovými organizáciami pri konsolidácii a vzájomných vzťahoch
- participácia pri zostavovanie účtovnej závierky, konsolidovanej účtovnej závierky a účtovných výkazov
- spracovanie kvartálnych výkazov a ročných účtovných závierok, konsolidovanej účtovnej závierky, výročných správ, práca v RIS.SAM
- spolupráca pri kontrolách, príprava podkladov pre audítora, hlavného kontrolóra a iné inštitúcie podľa platnej legislatívy
- aktívne spolupracuje s ostatnými organizačnými zložkami úradu pri plnení úloh vyplývajúcich z určenej pracovnej náplne.
Ďalšie požiadavky:
- pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office
- znalosť princípov podvojného účtovníctva
Zoznam požadovaných dokladov:
- písomná žiadosť
- profesijný štruktúrovaný životopis
- písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Druh pracovného pomeru:
- na dobu určitú
Ponúkaný plat:
- základná zložka mzdy od 1.250,- € + pohyblivá zložka mzdy
Termín nástupu:
- dohodou
Zamestnanecké benefity:
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
- pevná a flexibilná pracovná doba
- 5 dní dovolenky navyše
- raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
- stravovacia karta, alebo finančný príspevok na stravovanie
Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte, najneskôr do 21.2.2024 na e-mail: monika.smieskova@staremesto.sk
______________________________________________________________________________
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výzva
na obsadenie pracovného miesta na pozíciu
Odborný referent účtovníctva
Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Kritériá výberu:
- prax a znalosť v oblasti rozpočtovej politiky nevyhnutná
- prax v oblasti ekonomiky verejnej správy výhodou
- komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť
- pozícia nie je vhodná pre absolventa
- bezúhonnosť
- požadovaná prax minimálne 2 roky
Predpoklady na prijatie do zamestnania:
- spôsobilosť na právne úkony
- osobné a morálne predpoklady
Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:
- vedenie účtovníctva zameraného na verejnú správu v zmysle právnych predpisov SR (vedomosť právnych predpisov a postupov v oblasti rozpočtových pravidiel a financovania verejnej správy)
- zabezpečovanie, organizácia, kontrola včasného a správneho obehu účtovných dokladov v zmysle interných predpisov, kontrola vecných a formálnych náležitostí účtovných dokladov
- vystavovanie odberateľských faktúr, evidencia a likvidácia dodávateľských faktúr, kontrola a riešenie nespracovaných položiek, účtovanie bankových výpisov, interných dokladov, odpisov
- spolupráca s rozpočtovými organizáciami pri konsolidácii a vzájomných vzťahoch
- participácia pri zostavovanie účtovnej závierky, konsolidovanej účtovnej závierky a účtovných výkazov
- spracovanie kvartálnych výkazov a ročných účtovných závierok, konsolidovanej účtovnej závierky, výročných správ, práca v RIS.SAM
- spolupráca pri kontrolách, príprava podkladov pre audítora, hlavného kontrolóra a iné inštitúcie podľa platnej legislatívy
- aktívne spolupracuje s ostatnými organizačnými zložkami úradu pri plnení úloh vyplývajúcich z určenej pracovnej náplne.
Ďalšie požiadavky:
- pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office
- znalosť princípov podvojného účtovníctva
Zoznam požadovaných dokladov:
- písomná žiadosť
- profesijný štruktúrovaný životopis
- písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Druh pracovného pomeru:
- na dobu určitú
Ponúkaný plat:
- základná zložka mzdy od 1.500,- € + pohyblivá zložka mzdy
Termín nástupu:
- dohodou
Zamestnanecké benefity:
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
- pevná a flexibilná pracovná doba
- 5 dní dovolenky navyše
- raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
- stravovacia karta, alebo finančný príspevok na stravovanie
Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte najneskôr do 21.2.2024 na e-mail: monika.smieskova@staremesto.sk
______________________________________________________________________________
Výberové konanie na pozíciu:
Vedúci referátu cestného správneho orgánu
Miesto výkonu práce:
Miestny úrad Bratislava – Staré Mesto, Oddelenie dopravy, Referát správy ciest, Vajanské nábrežie 3, 814 21 Bratislava
Rámcová náplň práce:
Zodpovedá, riadi, koordinuje a kontroluje plnenie úloh a činnosti referátu cestného správneho orgánu.
Zabezpečuje a vydáva rozhodnutia zvláštneho užívania miestnych ciest III. a IV. triedy a účelových ciest, (rozkopávky, zaujatie verejného priestranstva, vjazd a zotrvanie v historickej časti mesta), povoľuje vyhradené parkoviská, rozhoduje o pripájaní pozemných komunikácií.
Taktiež pripravuje stanoviská z hľadiska cestného správneho orgánu pre územné a stavebné konanie, investičné zámery, predaj a prenájom pozemkov, zverenia, rozhoduje o umiestňovaní a druhovom zložení cestnej zelene a o výrube drevín na cestných pomocných pozemkoch pri cestách III. a IV. triedy zverených do správy mestskej časti, koordinuje spracovanie projektov organizácie dopravy a dopravných štúdií.
Požiadavky na vzdelanie a znalosti:
Ukončené vysokoškolské právne, dopravné, stavebné prípadne iného technického charakteru 2. stupňa.
Riadiaca prax: min 2 roky vo vedúcej pozícii vo verejnej správe, prax v oblasti dopravy, CSO a v správnom konaní je výhodou
Znalosť právnych predpisov v oblasti verejnej správy, správneho konania, znalosť zákona č. 135/1961 o pozemných komunikáciách (cestného zákona).
Bezúhonnosť.
Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie.
Ovládanie PC na používateľskej úrovni (Word, Excel, Outlook).
Ponúkaná mzda:
od 1 900 EUR/mes. Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
žiadosť o prijatie do pracovného pomeru,
profesijný štruktúrovaný životopis,
Termín nástupu:
ASAP
Vašu žiadosť zašlite, resp. doručte osobne najneskôr do 03.02.2024 e-mailom na svetlana.jasickova@staremesto.sk.
Vopred ďakujeme za prejavený záujem.
Do výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorým bude termín pracovného pohovoru oznámený telefonicky.
Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať.
______________________________________________________________________________
Pracovná pozícia:
právnik/ právnička na Referáte obchodu a verejného poriadku
Druh pracovného pomeru: Plný úväzok
Termín nástupu: podľa dohody
Ponúkaný plat (brutto): od 1 600,- Eur prípadne podľa skúsenosti uchádzača či uchádzačky, možnosť priznania pohyblivej zložky mzdy
Náplň práce:
- primárne vedie agendy týkajúce sa správnych konaní
- posudzovanie podnetov občanov na ochranu proti zásahu do pokojného stavu v zmysle § 5 Občianskeho zákonníka,
- vedenie správnych konaní s právnickými a fyzickými osobami oprávnenými na podnikanie vo veci správnych deliktov za porušenie platnej legislatívy
- koordinácia vymáhania uložených povinností prostredníctvom správnej exekúcie v zmysle správneho poriadku alebo súdneho exekútora
- v rámci činnosti oddelenia zabezpečovanie agendy všeobecne záväzných nariadení, riešenie a príprava podkladov pre vypracovanie všeobecne záväzných nariadení podľa obsahovej náplne oddelenia
- príprava odborných materiálov na zasadnutia zastupiteľstva mestskej časti podľa pokynu
- príprava, vypracovanie a zabezpečenie doručovania právnych stanovísk, pripomienok, vyjadrení, žiadostí, podkladov, dožiadaní, návrhov, výziev ...
- zabezpečenie prípravy podkladov a spracovanie materiálov na zasadnutia odborných komisií,
- koncepcia a príprava vnútornej legislatívy mestskej časti a miestneho úradu.
Zamestnanecké výhody:
- priateľský a vekovo vyvážený kolektív
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
- flexibilná pracovná doba
- 5 dní dovolenky nad rámec zákonníka práce
- raz za pol roka pracovné voľno navyše
- rešpektujeme work- life balance
Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore právo
Ostatné znalosti: Microsoft Excel- užívateľsky
Microsoft Word – pokročilý
prax v štátnej správe resp. verejnej správe výhodou
Pozícia vhodná pre absolventa: Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Ochotný a pohotový prístup k práci - ,,can do attitude“
- Komunikatívnosť a vyjadrovacie schopnosti na vysokej úrovni
- Schopnosť samostatnej práce s judikatúrou, zákonmi, podzákonnými predpismi v oblasti správneho práva, ako aj predpismi občianskeho práva
- Ochota realizovať miestne obhliadky/kontroly v teréne na území mestskej časti
Žiadosti spolu so životopisom zasielajte najneskôr do 20.01.2024 na adresu:
- § Kontaktná osoba: e-mail: Ing. Mgr. Sofia Zummerová; sofia.zummerova@staremesto.sk
t. č. 02/59246403; mobil: 0918/427891
______________________________________________________________________________
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výzva
na obsadenie pracovného miesta na pozíciu
odborný referent miestnych daní a poplatkov
finančné oddelenie
Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:
- stredoškolské, vysokoškolské I. alebo II. stupňa ekonomického zamerania výhodou
- vhodné aj pre absolventov
Kritériá výberu:
- prax v odbore výhodou
- komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť
- bezúhonnosť
Predpoklady na prijatie do zamestnania:
- spôsobilosť na právne úkony
- osobné a morálne predpoklady
Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:
- správa miestnej dane za vjazd a zotrvanie motorového vozidla v historickej časti mesta v zmysle zákona č. 563/2009 Z.z.
- komplexnú agendu prvého kontaktu občana s miestnym úradom vo veci vydania/odovzdania písomností a rozhodnutí o miestnej dani za vjazd a zotrvanie motorového vozidla v historickej časti mesta v zmysle VZN mestskej časti Bratislava-Staré Mesto
- zabezpečenie evidencie a vydanie oprávnenia vjazdu a zotrvania motorového vozidla v historickej časti mesta v zmysle VZN mestskej časti Bratislava-Staré Mesto
- agendu prvého kontaktu občana s miestnym úradom vo veci vydáva známky pre psov
- spracovanie pridelenej agendy v integrovanom informačnom systéme
Počítačové znalosti:
- Microsoft Office, Outlook Express
Zoznam požadovaných dokladov:
- písomná žiadosť
- profesijný štruktúrovaný životopis
- písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Druh pracovného pomeru:
- na dobu určitú
Ponúkaný plat:
- základná zložka mzdy od 1.000,- € + pohyblivá zložka mzdy
Termín nástupu:
- dohodou
Zamestnanecké benefity:
- 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
- pevná a flexibilná pracovná doba
- 5 dní dovolenky navyše
- raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
- stravovacia karta, alebo finančný príspevok na stravovanie
Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte, resp. doručte osobne do podateľne najneskôr do 15.01.2024 na adresu:
- Miestny úrad Mestskej časti Bratislava-Staré Mesto, finančné oddelenie, Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava alebo na
- e-mail: marcela.krajcikova@staremesto.sk
Termín výberového konania bude vybraným uchádzačom oznámený telefonicky.
______________________________________________________________________________
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto, Vajanského nábrežie č.3, Bratislava
Príjme
upratovačku na zastupovanie počas dlhodobej PN
Miesto výkonu práce: Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Staré Mesto,
Vajanského nábrežie 3, Bratislava
Náplň práce:
upratovanie kancelárií, rokovacích miestností, spoločných priestorov
Nástup: ihneď
Pracovný pomer: polovičný úväzok (4 hod denne)
Požiadavka na uchádzača :
manuálna zručnosť, zodpovedný prístup k práci, zmysel pre poriadok, bezúhonnosť
Dosiahnuté vzdelanie:
základné, stredoškolské bez maturity
Ponúkaný plat (brutto): 570 .-€
Nástup možný : ihneď
Pracovná doba: pondelok až piatok od 8 – 12 hod.
Zamestnanecké benefity:
5 dní dovolenky navyše
raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
Kontaktná osoba: Iveta Šidová +421 903 485 174