Vybavovanie sťažností, petícií
Kancelária prednostu zabezpečuje centrálnu evidenciu sťažností, a evidenciu petícií adresovaných orgánom samosprávy mestskej časti.
Sťažnosti
tel: +421(2)59246282
fax: +421(2)52920003
Tlačivo na podanie sťažnosti
Sťažnosť musí byť čitateľná a zrozumiteľná. Musí z nej byť jednoznačné:
- proti komu smeruje,
- na aké nedostatky poukazuje,
- čoho sa sťažovateľ domáha a
- musí byť sťažovateľom podpísaná.
Podpísaním sťažnosti v elektronickej forme sa rozumie podpísanie sťažnosti platným zaručeným elektronickým podpisom sťažovateľa alebo do 5 pracovných dní od jej podania potvrdenie vlastnoručným podpisom sťažovateľa. V opačnom prípade sa sťažnosť v zmysle zákona o sťažnostiach odloží. Uvedené platí aj pre sťažnosť podanú telefaxom.