Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
prijme zamestnanca na pracovnú pozíciu : odborný referent na referát správy komunikácií
Termín nástupu : ihneď, prípadne dohodou
Zástup za materskú dovolenku max 2 roky
Kvalifikačné podklady:
a) minimálne stredoškolské vzdelanie technického zamerania
b) znalosť zákonov v oblasti dopravy
Iné kritériá a požiadavky:
a) ovládanie PC na bežnej úrovni používateľa
b) bezúhonnosť
c) spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
d) dobré komunikačné zručnosti
e) spoľahlivosť, samostatnosť, schopnosť tímovej práce
f) prax vo verejnej správe v oblasti dopravy vítaná
So žiadosťou o zamestnanie žiadame priložiť
a) profesijný štruktúrovaný životopis
b) výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace
c) kópiu dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
d) čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu
e) súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Pozícia je vhodná aj pre absolventa
Žiadosť o prijatie do zamestnania spolu s požadovanými dokladmi je potrebné doručiť do podateľne Miestneho úradu mestskej časti Bratislava – Staré Mesto, Vajanského náb. 3, 814 21 Bratislava 1 v zalepenej obálke s označením „ odborný referent na referát správy komunikácií – neotvárať“ v lehote do 20. apríla 2018.