Voľné pracovné miesta

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Hlavný rozpočtár finančného oddelenia

 

Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:

  • vysokoškolské I. alebo II. stupňa ekonomického zamerania výhodou

 

Kritériá výberu:

  • prax a znalosť v oblasti rozpočtovej politiky nevyhnutná
  • prax vo verejnej správe/samospráve vítaná
  • komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť
  • pozícia nie je vhodná pre absolventa
  • bezúhonnosť

 

Predpoklady na prijatie do zamestnania:

  • spôsobilosť na právne úkony
  • osobné a morálne predpoklady

 

Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:

  • Podieľa sa na príprave pri zostavovaní rozpočtu mestskej časti a jeho predložení na prerokovanie v rámci schvaľovacích orgánov mestskej časti v zákonom predpísanej štruktúre.
  • Podieľa sa na príprave rozpočtových zmien, rozpočtových opatrení a ich predkladaní na schválenie, vrátane programovej štruktúry rozpočtu.
  • Vykonáva spracovanie rozpočtu v technickej forme v programovom vybavení informačného systému mestskej časti, vedie operatívnu evidenciu zmien rozpočtu.
  • vedie operatívnu evidenciu zmien rozpočtu, sumarizáciu rozpočtov organizácii mestskej časti prostredníctvom rozpočtového informačného systému pre
    samosprávy (RIS.SAM).
  • Podieľa sa na vyhodnocovaní plnenia rozpočtu, vypracováva správy o plnení rozpočtu.
  • Vykonáva priebežnú kontrolu plnenia rozpočtu.
  • Spravuje decentralizačné dotácie zo štátneho rozpočtu a štátnych mimorozpočtových fondov.
  • Podieľa sa na  spracovaní rozboru hospodárenia mestskej časti za príslušný rok, pripravuje podklady k spracovaniu záverečného účtu mestskej časti.
  • Koordinuje, usmerňuje organizácie mestskej časti pri tvorbe rozpočtu, pri úpravách rozpočtu a financovaní.
  • Aktívne spolupracuje s ostatnými organizačnými zložkami úradu pri plnení úloh vyplývajúcich z určenej pracovnej náplne.

  

Počítačové znalosti:

  • pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office 

 

Zoznam požadovaných dokladov:

  • písomná žiadosť
  • profesijný štruktúrovaný životopis
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

Druh pracovného pomeru: 

  • na dobu určitú  

 

Ponúkaný plat: 

  • základná zložka mzdy od 1.600,- € + pohyblivá zložka mzdy

 

Termín nástupu: 

  • dohodou

 

Zamestnanecké benefity:

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
  • pevná a flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky navyše
  • raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
  • stravovacia karta, alebo finančný príspevok na stravovanie

 

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte na e-mail: monika.smieskova@staremesto.sk

 

Termín výberového konania bude vybraným uchádzačom oznámený telefonicky.

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

 

PONUKA PRÁCE Staré Mesto hľadá : učiteľku v Materskej škole, Beskydská 7, 811 05 Bratislava

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto vyhlásila výzvu na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Učiteľ/učiteľka  pôsobiaca v predškolskom zariadení – Materská škola 

 

Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:

Vzdelanie podľa zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a Vyhlášky MŠVVsŠ SR 173/2023 Z. z.

  • úplné stredné odborné vzdelanie v odbore učiteľstvo pre materské školy,
  • VŠ I. st., VŠ II. st. odbor predškolská a elementárna pedagogika

 

Kritériá výberu:

  • kvalifikačné predpoklady
  • ovládanie štátneho jazyka
  • bezúhonnosť
  • zdravotná spôsobilosť
  • precíznosť, svedomitosť a zodpovednosť
  • flexibilnosť, samostatnosť, komunikačné schopnosti

 

Predpoklady na prijatie do zamestnania:

  • spôsobilosť na právne úkony
  • písomná žiadosť
  • profesijný štruktúrovaný životopis
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
  • doklad o vzdelaní
  • potvrdenie o zdravotnej spôsobilosti
  • bezúhonnosť

 

Druh pracovného pomeru:

  • Dobu určitú

 

Ponúkaný plat:

  • podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme
    podľa stupňa vzdelania, odpracovaných rokov pedagogickej činnosti a ostatné príplatky pedagogických zamestnancov.

 

Termín nástupu:

ihneď

 

Zamestnanecké benefity:

  • 36 ¼ -hodinový týždenný pracovný čas
  • 45 dní dovolenky
  • raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
  • stravovanie zabezpečené na pracovisku

 

Žiadosti zasielajte najneskôr do 29.02.2024 na adresu:

  • Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Staré Mesto, oddelenie školstva, Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava alebo na
  • e-mail: katarina.dewald@staremesto.sk, t. č. 02/5924636395
  • e-mail: lubica.horvathova@staremesto.sk, t. č. 02/59246382

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Vedúci/vedúca oddelenia projektového riadenia

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: 

 

  • Riadenie a zodpovedanie za činnosť oddelenia – vedenie tímu pracovníkov, ktorí sa podieľajú na príprave a riadení projektov podporených zo zdrojov EÚ
  • Zodpovednosť za prípravu a realizáciu projektov podporených z externých zdrojov, tvorba projektových žiadostí
  • Riadenie vybraných projektov z interných zdrojov, spolupráca s ostatnými oddeleniami pri príprave projektov
  • Zodpovednosť za dodržiavanie časového harmonogramu, podrobného opisu projektu a rozpočtu projektu v súlade so zmluvou o financovaní
  • Predkladanie návrhov na prípadné zmeny a úpravy projektov, monitoring a vyhodnocovanie projektov
  • Strategický rozvoj partnerstiev na medzinárodnej a národnej úrovni
  • Spolupráca s riadiacimi a sprostredkovateľskými orgánmi implementujúcimi európske fondy a ďalšie finančné mechanizmy, ako aj s orgánmi štátnej správy a samosprávy a inými organizáciami, ktoré poskytujú nenávratné finančné príspevky, finančné granty, dotácie a pod.
  • Priebežné sledovanie, vyhodnocovanie a evidencia výziev, partnerstiev, atď.
  • Úzka spolupráca s investičným oddelením, spolupráca na verejných obstarávaniach
  • Zodpovednosť za mechanizmus poskytovania dotácií a grantov z rozpočtu mestskej časti, vrátane prípravy výziev, zabezpečenia hodnotiaceho procesu a kontroly finančného vyúčtovania
  • Koordinácia manažérstva kvality na základe vybranej metodiky
  • Informovanie komisie miestnej rady a miestneho zastupiteľstva
  • Pripravovanie reportov a iných dokumentov podľa požiadaviek

 

 

Ponúkaná mzda: 

Od 2 300 eur btt (Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta) 

 

Zamestnanecké výhody, benefity: 

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
  • flexibilná pracovná doba,
  • 5 dní dovolenky navyše,
  • 2 extra dni voľna,
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
  • parkovacie miesto,
  • ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

 

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

  • Min. 2 roky skúsenosti s prípravou a riadením projektov podporených zo zdrojov EÚ a projektovým manažmentom, výhodou riadenie projektov z externých zdrojov vo verejnej správe
  • Min. 2 roky praxe na vedúcej pozícii, alebo min. rok na vedúcej pozícii vo verejnej správe
  • Anglický jazyk na úrovni C1 (komunikácia so zahraničnými partnermi)
  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa v oblasti ekonomiky, spoločenských alebo humanitných vied, či manažérskeho zamerania
  • Znalosť operačných programov EÚ
  • Znalosť procesu investičných akcií
  • Skúsenosti s verejným obstarávaním výhodou
  • Dobré znalosti práce s Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint a s plánovacími nástrojmi (napr. MS Project, Teams, Planner)

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti: 

  • manažérske zručnosti a vedenie tímu
  • projektové riadenie
  • komunikačné a prezentačné zručnosti
  • odolnosť voči stresu

 

Druh pracovného pomeru: TPP

Termín nástupu:  ASAP/ dohodou

Miesto práce: MiÚ Bratislava-Staré Mesto

 

Informácie o výberovom konaní 

Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:
a) profesijný štruktúrovaný životopis

b) písomnú žiadosť

c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

 

Žiadosti posielajte do 22.03. emailom na monika.smieskova@staremesto.sk

 

______________________________________________________________________________

 

 

Pracovná pozícia:

 Facility manažér/ manažérka – odborný referent/ referentka  na referáte hospodárskej správy

 

Druh pracovného pomeru: Plný úväzok

 

Termín nástupu: ASAP, apríl 2024

 

Ponúkaný plat (brutto):  1600 Eur  príp. podľa skúseností na základe dohody

 

Náplň práce:

  • spracovanie kompletnej agendy súvisiacej s dodávkou médií - elektrickej energie, zemného plynu, tepla, teplej vody, studenej vody, vodného a stočného, zrážkovej vody, odvozu a likvidácie odpadu, komunálnych služieb
  • vzťahy a komunikáciu s dodávateľmi médií
  • optimalizácia spotreby médií a jednotkových cien pre všetky zariadenia mestskej časti
  • spracovanie komplexnej agendy súvisiacej prevádzkovaním tepelno-energetických zariadení, kontrolou - revíziami zariadení a ďalšími službami spojenými s užívaním priestorov, prípravu plánov a realizáciu periodických kontrol (revízie technologických zariadení, revízie elektrických zariadení a elektrospotrebičov) nehnuteľného majetku a ich vybavenia, vrátane návrhov na ich optimálne využívanie v rámci pridelených rozpočtových finančných prostriedkov na referát,
  • komunikácia so správcami, dodávateľmi služieb a výkon funkcie správcu v určených objektoch, vrátane uplatnenia vlastníckych práv mestskej časti voči správcom, spoločenstvám vlastníkov bytov a nebytových priestorov a ďalším zmluvným partnerom,
  • účasť na stretnutiach vlastníkov nehnuteľností, súčinnosť a účasť pri písomnom hlasovaní vlastníkov nehnuteľností (byty a nebytové priestory), príprava podkladov k podpisovaniu zmlúv o výkone správy,
  • spracovanie ročného vyúčtovanie zariadení, bytov, nebytových priestorov a následne vykonanie kontroly nákladovosti jednotlivých priestorov, zariadení a domov,
  • príprava podkladov a následné protokolárne odovzdávanie a preberanie zariadení, bytov, nebytových priestorov, prípadne celých objektov,
  • prípravu podkladov pre vypracovanie zmlúv o nájme nehnuteľného majetku, zariadení, ako aj dodávateľských a odberateľských zmlúv na dodávku prác, služieb, energií, médií a pod.,
  • príprava podkladov na realizáciu verejného obstarávania v rozsahu vymedzenej odbornej pôsobnosti referátu a pridelených finančných prostriedkov pre úrad, ako aj pre všetky objekty vo vlastníctve alebo správe mestskej časti, prípravu podkladov čiastkových návrhov bežného rozpočtu
  • prípravu podkladov čiastkových návrhov bežného rozpočtu podľa jednotlivých programov a podprogramov k príprave zmien a návrhu rozpočtu mestskej časti na príslušný rok
  • účasť na konaniach súvisiacich s deložovaním neplatičov, ako aj  realizácia deložovania neplatičov a neprispôsobivých nájomcov bytov a nebytových priestorov,
  • zastupovanie mestskej časti v exekučnom konaní,
  • zastupovanie mestskej časti v konaní vedenom podľa stavebného zákona a s tým súvisiace vyjadrenia,
  • vyjadrenie k projektovej dokumentácii k nehnuteľnému majetku, ktorý je vo vlastníctve alebo v správe mestskej časti,
  • vyjadrenie a stanoviská k stavebným zmenám nehnuteľného majetku,
  • vyhotovenie technických podkladov pre rozhodnutie starostu o vydanie súhlasu/nesúhlasu na investičnú, stavebnú alebo inú technickú činnosť žiadateľa,
  • podklady pre vypracovanie statických a znaleckých posudkov, obhliadky nehnuteľného majetku pre znalca,
  • dodávateľsky opravu, údržbu, odstraňovanie  porúch,  havárií na a v budovách, určených bytoch a nebytových priestoroch, na technických a technologických zariadeniach vo vlastníctve alebo správe mestskej časti,
  • komunikáciu a korešpondenciu s nájomcami bytov a nebytových priestorov v rozsahu hospodárskej údržby objektov,
  • realizáciu odsúhlasenia a likvidácie faktúr za energie, vodné a stočné vo verejných sociálnych zariadeniach,
  • prípravu a riadenie inventarizácie majetku škôl a školských zariadení,

 

Zamestnanecké výhody:

  • priateľský a vekovo vyvážený kolektív
  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
  • flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákonníka práce
  • raz za pol roka pracovné voľno  v zmysle kolektívnej zmluvy
  • stravovacia karta  alebo  peňažný príspevok na stravovanie  
  • výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy

 

Vzdelanie v odbore:  min. vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa  

 

Ostatné znalosti:

  • Microsoft Excel- pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Office 365- užívateľský
  • MS TEAMS, ZOOM- užívateľský
  • Aktívny vodič prípadne  aj cyklista kvôli operatívnym presunom po Starom Meste- výhodou
  • Skúsenosť s prácou v správcovskej spoločnosti, spoločenstve vlastníkov bytov a nebytových priestorov,  prípadne na obdobnej pracovnej pozícii  vo sfére facility  manažmentu  v súkromnej spoločnosti výhodou.

 

Pozícia vhodná pre absolventa:  Nie

 

Prax: 2 roky 

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • Proklientsky orientovaná osoba
  • Ochotný a pohotový  prístup k práci- ,,can do attitude“
  • Komunikatívnosť a vyjadrovacie schopnosti na vysokej úrovni
  • Ochota realizovať  a pohybovať sa v  v teréne na území mestskej časti a zúčastňovať sa schôdzí vlastníkov za mestskú časť
  • Analyticky a dynamicky orientovaná osoba

 

Zoznam požadovaných dokladov:

a)      Motivačný list

b)      Profesijný štruktúrovaný životopis

c)      Súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

 

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte  najneskôr do 28.03.2024 na adresu:

 

Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky budú pozvaní na osobný pohovor, ktorý bude zameraný na vyhodnotenie hard skills a soft skills. Termín osobného pohovoru bude vybraným uchádzačom oznámený e-mailom.

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Vedúci investičného oddelenia

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti 

 

  • riadenie a koordinácia činnosti investičného oddelenia,
  • riadenie a kontrola projektov realizovaných investičným oddelením tak z rozpočtu mestskej časti ako aj z externých zdrojov, 
  • analýza investičných zámerov mestskej časti,
  • príprava plánu a rozpočtu investičných akcií na príslušné obdobie, jeho efektívne plnenie a vyhodnocovanie v rozsahu zverených úloh,
  • príprava podkladov k návrhom bežného a kapitálového rozpočtu podľa jednotlivých programov a podprogramov na príslušný rok a k príprave zmien rozpočtu mestskej časti v priebehu príslušného roka,
  • efektívne plnenie a čerpanie bežného a kapitálového rozpočtu oddelenia a jeho vyhodnocovanie,
  • zostavovanie plánu verejného obstarávania na príslušný kalendárny rok,
  • príprava materiálov a informácií pre rokovanie orgánov mestskej časti a vedenia miestneho úradu a aktívna účasť na týchto rokovaniach, 
  • komunikácia a koordinácia činnosti s ostatnými odbornými útvarmi miestneho úradu a organizáciami mestskej časti, 
  • komunikácia s dodávateľmi, poskytovateľmi služieb a zhotoviteľmi stavieb, ako aj dotknutými orgánmi a tretími stranami pri realizácii investičných akcií mestskej časti, 
  • plnenie ďalších úloh súvisiacich s úlohami samosprávy a štátnej správy v súlade s pokynmi starostu, zástupcu starostu a prednostu. 

 

Ponúkaná mzda: 

Od 2400 eur btt (Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta) 

 

Zamestnanecké výhody, benefity: 

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
  • flexibilná pracovná doba,
  • 5 dní dovolenky navyše,
  • 2 extra dni voľna,
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
  • ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

 

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

  • ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa; vzdelanie stavebného alebo technického zamerania výhodou
  • skúsenosti s riadením investičných zámerov a projektov min. 5 rokov
  • skúsenosti s riadením tímu min. 2 roky
  • znalosť a orientácia v príslušnej legislatíve
  • MS Office
  • vodičský preukaz typu B výhodou

 

Prax na pozícii/v oblasti 

prax v príslušnom odbore a vo verejnej alebo štátnej správe na obdobnej pozícii preferovaná

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti: 

  • bezúhonnosť
  • zodpovednosť
  • manažérske zručnosti a schopnosť prioritizácie pridelených úloh
  • komunikatívnosť a prezentačné zručnosti
  • schopnosť strategickej, koncepčnej a organizačnej činnosti
  • flexibilita, odolnosť voči stresu a vysoké pracovné nasadenie
  • schopnosť pracovať samostatne, ale predovšetkým v tíme.

 

Druh pracovného pomeru: TPP

Termín nástupu:  ASAP/ dohodou

Miesto práce: MiÚ Bratislava-Staré Mesto

 

Informácie o výberovom konaní 

Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:
a) profesijný štruktúrovaný životopis

b) písomnú žiadosť

c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

 

Žiadosti posielajte do 26.3.2024 emailom na monika.smieskova@staremesto.sk

Do výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorým bude termín pracovného pohovoru oznámený telefonicky. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. 

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Odborný referent na investičné oddelenie

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

 

  • projektová príprava, riadenie a kontrola realizácie investičných akcií mestskej časti v rámci zverených kompetencií, 
  • analýza investičných zámerov mestskej časti, 
  • zabezpečenie predprojektovej a projektovej prípravy zverených investičných akcií a inžinierskych činností a ich realizácia končiaca kolaudačným rozhodnutím, 
  • príprava a realizácia investičných akcií, opráv a rekonštrukcií budov vo vlastníctve a správe mestskej časti, 
  • riadenie a kontrola projektov realizovaných investičným oddelením tak z rozpočtu mestskej časti ako aj z externých zdrojov, 
  • zabezpečenie vyjadrení dotknutých orgánov a organizácií ku konaniam v súlade s príslušnou legislatívou, 
  • zabezpečenie odborných a znaleckých posudkov pri nakladaní s nehnuteľným majetkom mestskej časti, 
  • príprava podkladov pre zabezpečenie verejného obstarávania k projektom realizovaným investičným oddelením; súčinnosť pri zostavovaní plánu verejného obstarávania na príslušný kalendárny rok, 
  • tvorba objednávok, kontrola realizovaných prác a služieb voči objednávkam a faktúram, odsúhlasovanie súpisov prác a služieb, 
  • súčinnosť pri príprave plánu a rozpočtu investičných akcií na príslušné obdobie, jeho efektívne plnenie a vyhodnocovanie v rozsahu zverených úloh, 
  • súčinnosť pri príprave materiálov a informácií pre rokovanie orgánov mestskej časti a vedenia miestneho úradu,. 
  • súčinnosť s ostatnými odbornými útvarmi miestneho úradu a organizáciami mestskej časti, 
  • komunikácia s dodávateľmi, poskytovateľmi služieb a zhotoviteľmi stavieb, 
  • zastupovanie ostatných referentov oddelenia v čase ich neprítomnosti na pracovisku,
    plnenie ďalších úloh súvisiacich s úlohami samosprávy a štátnej správy v súlade s pokynmi starostu, zástupcu starostu, prednostu a vedúceho oddelenia. 

 

 

Ponúkaná mzda:

Od 1 600 eur (Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.) 

 

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
  • flexibilná pracovná doba,
  • 5 dní dovolenky navyše,
  • 2 extra dni voľna,
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
  • ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

 

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

  • ukončené vysokoškolské vzdelanie - stavebné,  prípadne iné technické vzdelanie 2. stupňa
  • skúsenosti s  prípravou a realizáciou investičných zámerov a projektov
  • skúsenosti s tvorbou vizualizácií stavebných objektov
  • skúsenosti s tvorbou rozpočtov a výkazov výmer
  • skúsenosti s inžinierskou činnosťou
  • znalosť a orientácia v príslušnej legislatíve
  • MS Office

 

Prax na pozícii/v oblasti

prax v príslušnom odbore a vo verejnej alebo štátnej správe na obdobnej pozícii vítaná

 

Počet rokov praxe

5

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • bezúhonnosť
  • zodpovednosť
  • komunikatívnosť
  • flexibilita, odolnosť voči stresu a vysoké pracovné nasadenie
  • schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme.

 

Druh pracovného pomeru: TPP

Termín nástupu:  ASAP/ dohodou

Miesto práce: MiÚ Bratislava – Staré Mesto

 

Informácie o výberovom konaní

Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:
a) profesijný štruktúrovaný životopis

b) písomnú žiadosť

c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

 

Žiadosti posielajte do 26.3.2024 emailom na martina.zuberska@staremesto.sk

Do výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorým bude termín pracovného pohovoru oznámený telefonicky.
Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. 

 

 

______________________________________________________________________________

 

berové konanie na obsadenie funkcie

riaditeľky/riaditeľa Základnej školy s materskou školou Milana Hodžu, Škarniclova 1, 811 01 Bratislava


______________________________________________________________________________
 

 

IT Projektový Manažér


Hľadáme skúseného IT projektového manažéra, ktorý celkovo zastreší IT projekt digitalizácie nášho úradu (integrácie systémov, migrácie a pod.) Našou ideou je nájsť partnera, s ktorým budeme viesť otvorený dialóg a spolu rozhodneme najlepšiu implementačnú stratégiu.

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Navrhovanie komplexných riešení v rámci predprojektových príprav IT, príprava a riadenie projektov IT a vyhodnocovanie ich implementácie.
  • Príprava podkladov pre tvorbu architektúry informačných systémov.
  • Príprava a riadenie predprojektovej prípravy.
  • Príprava a riadenie realizácie IT projektov, vrátene vypracovávania projektovej dokumentácie.
  • Koordinácia činnosti jednotlivých projektových tímov.
  • Sledovanie a vyhodnocovanie priebehu realizácie projektu.
  • Spolupráca a komunikácia s externými dodávateľmi.
  • Interná  komunikácia.
  • Poskytovanie konzultačnej činnosti v oblasti projektového riadenia.

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • schopnosť prevziať zodpovednosť, schopnosť prinášať inovatívne prístupy a riešenia
  • VŠ vzdelanie ideálne v IT oblasti, prípadne stredoškolské vzdelanie s maturitou v oblasti IT
  • min. 5 ročné praktické skúsenosti s riadením IT projektov podľa štandardných metodík PRINCE2, SCRUM, KANBAN a iné – certifikácia výhodou
  • detailná alebo expertná znalosť využívania nástrojov pre riadenie projektov
  • znalosť MS365
  • komunikačné, prezentačné a manažérske zručnosti 
  • skúsenosti s Verejným obstarávaním výhodou
  • vodičský preukaz skupiny B 
  • bezúhonnosť – výpis z registra trestov 

 

Informácie o mzdových podmienkach:

Pracovný pomer na dohodu od 30eur btt/hod. (finálna ponuka bude závisieť od skúsenosti kandidáta)

 

Termín nástupu: ASAP/ Dohodou

 

Informácie o výberovom konaní

Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:

a) profesijný štruktúrovaný životopis

b) písomnú žiadosť

c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Požadované dokumenty zasielajte do 17.3. 2024 na email monika.smieskova@staremesto.sk

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Referent správy ciest

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

 

  • výkon správy miestnych ciest III. a IV. triedy v správe mestskej časti Bratislava-Staré Mesto,
  • zabezpečenie údržby a kontroly miestnych ciest, chodníkov, schodísk vrátane zimnej údržby,
  • príprava plánu zimnej služby a koordinácia jej činnosti,
  • výkon obhliadok v teréne a riešenie opráv miestnych ciest III. a IV. triedy v správe mestskej časti Bratislava-Staré Mesto,
  • vydávanie stanovísk a podmienok správcu miestnych ciest k projektom organizácie dopravy, k zvláštnemu užívaniu komunikácií, k dopravným stavbám, a pod.
  • riešenie nevyhnutných opatrení na odvrátenie ohrozenia miestnych ciest, premávky na nich a údržby,
  • zabezpečenie tvorby objednávok, odsúhlasenie a kontrola vykonaných prác,
  • zabezpečenie pasportizácie dopravného značenia a ďalších súčastí miestnych ciest,
  • riešenie problémov, podnetov pri výkone správy miestnych ciest,
  • komunikácia a spolupráca s orgánmi verejnej správy, policajným zborom a dodávateľmi.

 

Ponúkaná mzda:

1 600,- Eur s možnosťou osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí a pracovných skúseností.

 

Zamestnanecké výhody, benefity:

• 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
• flexibilnú pracovnú dobu,
• 5 dní dovolenky navyše,
• 2 extra dni voľna,
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
• ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

 

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

  • ukončené vysokoškolské vzdelanie I. , II. stupňa technického zamerania – dopravné, stavebné, strojnícke,
  • prax na podobnej pozícii veľkou výhodou
  • ovládanie PC, Microsoft Office na používateľskej úrovni, práca v systémy Trimel, Registratúre výhodou
  • znalosť zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon), vyhláška č. 30/2020 Ministerstva vnútra Slovenskej republiky o dopravnom značení výhodou,
  • ovládanie anglického jazyka na komunikatívnej úrovni výhodou,
  • vodičské oprávnenie typu B výhodou.

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

 

  • bezúhonnosť,
  • komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita
  • aktívny prístup k práci a organizačné schopnosti,

 

Druh pracovného pomeru: TPP

Termín nástupu: ASAP

Miesto práce: MiÚ Bratislava - Staré Mesto

 

Informácie o výberovom konaní

Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:

a) profesijný štruktúrovaný životopis

b) písomnú žiadosť

c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
 

 

Termín ukončenia výberového konania: 1 mesiac od inzerovania

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Referent Cestného Správneho Orgánu

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

 

  • Posudzuje a vydáva rozhodnutia zvláštneho užívania miestnych ciest III. a IV. triedy a účelových ciest,
  • povoľuje vyhradené parkoviská na miestnych cestách III. a IV. triedy a na pozemkoch vo vlastníctve mestskej časti, stanovuje podmienky pre uvedenie miestnej cesty III. a IV. triedy a účelovej cesty do pôvodného stavu,
  • rozhoduje o uzávierke miestnych ciest III. a IV. triedy, obchádzke a odklone,
  • rozhoduje o pripájaní pozemných komunikácií na miestne cesty III. a IV. triedy, zriaďovaní vjazdov z miestnych ciest III. a IV. triedy na susedné nehnuteľnosti, o ich úpravách alebo ich zrušení,
  • vydáva záväzné stanovisko k pripojeniu pozemných komunikácií na miestne cesty III. a IV. triedy a zriaďovaniu vjazdov z miestnych ciest III. a IV. triedy na susednú nehnuteľnosť v rámci územného konania,
  • udeľuje súhlas na spôsob umiestnenia vedenia na miestnych komunikáciách III. a IV. triedy alebo v ich telese, na vykonanie plánovaných opráv a údržby vedení, ako aj na ich odstránenie,
  • pripravuje stanoviská z hľadiska cestného správneho orgánu pre územné a stavebné konanie, investičné zámery, predaj a prenájom pozemkov, zverenia,
  • rozhoduje o umiestňovaní a druhovom zložení cestnej zelene a o výrube drevín na cestných pomocných pozemkoch pri cestách III. a IV. triedy zverených do správy mestskej časti, koordinuje spracovanie projektov organizácie dopravy a dopravných štúdií.

 

Ponúkaná mzda:

1600 eur ( Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)

  

Zamestnanecké výhody, benefity:

• 37,5-hodinový týždenný pracovný čas,
• flexibilnú pracovnú dobu,
• 5 dní dovolenky navyše,
• 2 extra dni voľna,
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
• ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

 

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

  • ukončené vysokoškolské vzdelanie - právne, dopravné, stavebné prípadne iné technické vzdelanie 2. stupňa
  • znalosť právnych predpisov v oblasti verejnej správy, správneho konania, znalosť zákona č. 135/1961 o pozemných komunikáciách (cestného zákona)
  • MS Office
  • prax na podobnej pozícii veľkou výhodou

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

 

  • Bezúhonnosť
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita
  • odolnosť voči stresu
  • organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie

 

Druh pracovného pomeru: TPP

Termín nástupu:  ASAP

Miesto práce: MiÚ Bratislava – Staré Mesto

 

Informácie o výberovom konaní

Spolu so žiadosťou o zamestnanie je potrebné predložiť:

a) profesijný štruktúrovaný životopis

b) písomnú žiadosť

c) súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Termín ukončenia výberového konania: 1 mesiac od inzercie 

 

 

______________________________________________________________________________


 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

odborný referent stavebného úradu

 

Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:

 

  • vysokoškolské vzdelanie I. stupňa alebo II. stupňa, vzdelanie v odbore: technické alebo právnické zameranie 

 

Kritériá výberu: 

  • samostatnosť
  • vysoké pracovné nasadenie,
  • aktívny prístup k práci,
  • komunikatívnosť
  • spoľahlivosť, flexibilita,
  • bezúhonnosť,
  • prax na stavebnom úrade vítaná (nie je podmienkou),
  • osvedčenie osobitného kvalifikačného predpokladu na zabezpečenie činnosti stavebného úradu

 

Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:

  • zabezpečovanie komplexne všetkých činností na úseku stavebného poriadku vymedzeného zákonom č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení noviel a doplnkov a súvisiacich vykonávacích predpisov
  • vykonávanie samostatnej odbornej činnosti na úseku štátnej stavebnej správy, vedenie rokovaní, miestnych šetrení, pripravovanie úplných návrhov rozhodnutí,
  • výkon štátneho stavebného dohľadu, navrhovanie spôsobu na odstránenie zistených závad a navrhovanie opatrení,
  • prejednávanie priestupkových konaní a v konaniach o správnych deliktoch v zmysle príslušných ustanovení stavebného zákona a súvisiacich právnych predpisov,
  • sprístupňovanie informácií, prešetrovanie sťažností občanov a právnických osôb.
  • vykonávanie pôsobnosti špeciálneho stavebného úradu pre miestne komunikácie,

 

Počítačové znalosti:

  • Microsoft Office

 

Zoznam požadovaných dokladov:

  • písomná žiadosť o prijatie do pracovného pomeru
  • profesijný štruktúrovaný životopis (povinné)
  • motivačný list
  • doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (povinné)

 

Druh pracovného pomeru: 

  • plný úväzok

 

Ponúkaný plat: 

  • od 1 550 eur/brutto 

 

Termín nástupu:  Ihneď/dohodou

 

Počet obsadzovaných miest: 2

 

 

Zamestnanecké benefity:

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
  • pevná a flexibilná pracovná doba
  • raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
  • a iné výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy
  • príspevok na stravovanie

 

Vašu žiadosť spolu s požadovanými dokladmi zašlite najneskôr do 21.3.2024 e-mailom na: klaudia.hianikova@staremesto.sk alebo maria.kajanova@staremesto.sk

  

Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem,  do výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorým bude termín pracovného pohovoru oznámený telefonicky.

Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať.

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Projektový manažér pre investičnú činnosť

 

 

Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:

  • vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa

 

Kritériá výberu:

  • prax v projektovom riadení min. 3 roky
  • skúsenosti s projektami v stavebnej a investičnej oblasti
  • skúsenosti s projektami vo verejnej správe veľkou výhodou
  • skúsenosti so správou hnuteľného a nehnuteľného majetku výhodou

 

Predpoklady na prijatie do zamestnania:

  • spôsobilosť na právne úkony
  • osobné a morálne predpoklady

 

Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:

  • Zodpovedanie za riadenie projektov od ich začiatku až po koniec.
  • Definovanie cieľov projektu na základe požiadaviek spoločnosti.
  • Vypracovávanie detailného harmonogramu prác.
  • Riadenie, koordinovanie a motivovanie členov projektového tímu.
  • Kontrolovanie dodržiavania harmonogramu prác a stanoveného rozpočtu.
  • Komunikovanie s členmi projektového tímu, dodávateľmi, vedením spoločnosti a pod.
  • Správa hnuteľného a nehnuteľného majetku Starého mesta

 

Ďalšie požiadavky:

  • pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office 
  • pokročilá úroveň nástrojov projektového riadenia 

 

Zoznam požadovaných dokladov:

  • písomná žiadosť
  • profesijný štruktúrovaný životopis
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

Druh pracovného pomeru: 

  • na dobu určitú

 

Ponúkaný plat: 

  • od 2 200eur btt (finálna ponuka závisí od seniority a zručností kandidáta)

 

Termín nástupu:

  • dohodou

 

Zamestnanecké benefity:

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
  • flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky navyše
  • raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
  • stravovacia karta, alebo finančný príspevok na stravovanie

 

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte najneskôr do 1.3. 2024 na email monika.smieskova@staremesto.sk

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Odborný referent účtovníctva - junior

 

Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:

  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa

 

Kritériá výberu:

  • prax a znalosť v oblasti rozpočtovej politiky vítaná
  • prax v oblasti ekonomiky verejnej správy vítaná
  • komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť
  • pozícia je vhodná pre absolventa
  • bezúhonnosť

 

Predpoklady na prijatie do zamestnania:

  • spôsobilosť na právne úkony
  • osobné a morálne predpoklady

 

Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:

  • vedenie účtovníctva zameraného na verejnú správu v zmysle právnych predpisov SR (vedomosť právnych predpisov a postupov v oblasti rozpočtových pravidiel a financovania verejnej správy)
  • zabezpečovanie, organizácia, kontrola včasného a správneho obehu účtovných dokladov v zmysle interných predpisov, kontrola vecných a formálnych náležitostí účtovných dokladov
  • vystavovanie odberateľských faktúr, evidencia a likvidácia dodávateľských faktúr, kontrola a riešenie nespracovaných položiek, účtovanie bankových výpisov, interných dokladov, odpisov
  • spolupráca s rozpočtovými organizáciami pri konsolidácii a vzájomných vzťahoch
  • participácia pri zostavovanie účtovnej závierky, konsolidovanej účtovnej závierky a účtovných výkazov
  • spracovanie kvartálnych výkazov a ročných účtovných závierok, konsolidovanej účtovnej závierky, výročných správ, práca v RIS.SAM
  • spolupráca pri kontrolách, príprava podkladov pre audítora, hlavného kontrolóra a iné inštitúcie podľa platnej legislatívy
  • aktívne spolupracuje s ostatnými organizačnými zložkami úradu pri plnení úloh vyplývajúcich z určenej pracovnej náplne.

  

Ďalšie požiadavky:

  • pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office 
  • znalosť princípov podvojného účtovníctva 

 

Zoznam požadovaných dokladov:

  • písomná žiadosť
  • profesijný štruktúrovaný životopis
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

Druh pracovného pomeru: 

  • na dobu určitú  

 

Ponúkaný plat: 

  • základná zložka mzdy od 1.250,- € + pohyblivá zložka mzdy

 

Termín nástupu:

  • dohodou

 

Zamestnanecké benefity:

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
  • pevná a flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky navyše
  • raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
  • stravovacia karta, alebo finančný príspevok na stravovanie

 

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte, najneskôr do 21.2.2024 na e-mail: monika.smieskova@staremesto.sk

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

Odborný referent účtovníctva

 

 

Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:

  • stredoškolské s maturitou  
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa

 

Kritériá výberu:

  • prax a znalosť v oblasti rozpočtovej politiky nevyhnutná
  • prax v oblasti ekonomiky verejnej správy výhodou
  • komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť
  • pozícia nie je vhodná pre absolventa
  • bezúhonnosť
  • požadovaná prax minimálne 2 roky

 

Predpoklady na prijatie do zamestnania:

  • spôsobilosť na právne úkony
  • osobné a morálne predpoklady

 

Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:

  • vedenie účtovníctva zameraného na verejnú správu v zmysle právnych predpisov SR (vedomosť právnych predpisov a postupov v oblasti rozpočtových pravidiel a financovania verejnej správy)
  • zabezpečovanie, organizácia, kontrola včasného a správneho obehu účtovných dokladov v zmysle interných predpisov, kontrola vecných a formálnych náležitostí účtovných dokladov
  • vystavovanie odberateľských faktúr, evidencia a likvidácia dodávateľských faktúr, kontrola a riešenie nespracovaných položiek, účtovanie bankových výpisov, interných dokladov, odpisov
  • spolupráca s rozpočtovými organizáciami pri konsolidácii a vzájomných vzťahoch
  • participácia pri zostavovanie účtovnej závierky, konsolidovanej účtovnej závierky a účtovných výkazov
  • spracovanie kvartálnych výkazov a ročných účtovných závierok, konsolidovanej účtovnej závierky, výročných správ, práca v RIS.SAM
  • spolupráca pri kontrolách, príprava podkladov pre audítora, hlavného kontrolóra a iné inštitúcie podľa platnej legislatívy
  • aktívne spolupracuje s ostatnými organizačnými zložkami úradu pri plnení úloh vyplývajúcich z určenej pracovnej náplne.

  

Ďalšie požiadavky:

  • pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office 
  • znalosť princípov podvojného účtovníctva 

 

Zoznam požadovaných dokladov:

  • písomná žiadosť
  • profesijný štruktúrovaný životopis
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

Druh pracovného pomeru: 

  • na dobu určitú  

 

Ponúkaný plat: 

  • základná zložka mzdy od 1.500,- € + pohyblivá zložka mzdy

 

Termín nástupu:

  • dohodou

 

Zamestnanecké benefity:

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
  • pevná a flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky navyše
  • raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
  • stravovacia karta, alebo finančný príspevok na stravovanie

 

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte najneskôr do 21.2.2024 na e-mail: monika.smieskova@staremesto.sk

 

 

______________________________________________________________________________


 

Výberové konanie na pozíciu:

Vedúci referátu cestného správneho orgánu

 

Miesto výkonu práce:

Miestny úrad Bratislava – Staré Mesto, Oddelenie dopravy, Referát správy ciest, Vajanské nábrežie 3, 814 21 Bratislava

 

Rámcová náplň práce:

Zodpovedá, riadi, koordinuje a kontroluje plnenie úloh a činnosti referátu cestného správneho orgánu.

 

Zabezpečuje a vydáva rozhodnutia zvláštneho užívania miestnych ciest III. a IV. triedy a účelových ciest, (rozkopávky, zaujatie verejného priestranstva, vjazd a zotrvanie v historickej časti mesta), povoľuje vyhradené parkoviská, rozhoduje o pripájaní pozemných komunikácií.

 

Taktiež pripravuje stanoviská z hľadiska cestného správneho orgánu pre územné a stavebné konanie, investičné zámery, predaj a prenájom pozemkov, zverenia, rozhoduje o umiestňovaní a druhovom zložení cestnej zelene a o výrube drevín na cestných pomocných pozemkoch pri cestách III. a IV. triedy zverených do správy mestskej časti, koordinuje spracovanie projektov organizácie dopravy a dopravných štúdií.

 

Požiadavky na vzdelanie a znalosti:

Ukončené vysokoškolské právne, dopravné, stavebné prípadne iného technického charakteru 2. stupňa.

Riadiaca prax: min 2 roky vo vedúcej pozícii vo verejnej správe, prax v oblasti dopravy, CSO a v správnom konaní je výhodou

 

Znalosť právnych predpisov v oblasti verejnej správy, správneho konania, znalosť zákona č. 135/1961 o pozemných komunikáciách (cestného zákona).

Bezúhonnosť.

Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie.

Ovládanie PC na používateľskej úrovni (Word, Excel, Outlook).

 

Ponúkaná mzda:

od 1 900 EUR/mes. Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta. 

 

 Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

žiadosť o prijatie do pracovného pomeru,

profesijný štruktúrovaný životopis,

 

Termín nástupu:

ASAP

 

Vašu žiadosť zašlite, resp. doručte osobne najneskôr do 03.02.2024 e-mailom na svetlana.jasickova@staremesto.sk.

Vopred ďakujeme za prejavený záujem.

 

Do výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorým bude termín pracovného pohovoru oznámený telefonicky.

Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať.

 

 

______________________________________________________________________________

 

 

Pracovná pozícia:

právnik/ právnička na Referáte obchodu a verejného poriadku

 

Druh pracovného pomeru: Plný úväzok

 

Termín nástupu: podľa dohody

 

Ponúkaný plat (brutto):  od 1 600,- Eur prípadne podľa skúsenosti uchádzača či uchádzačky, možnosť priznania pohyblivej zložky mzdy

 

Náplň práce:

  • primárne vedie agendy týkajúce sa správnych konaní  
  • posudzovanie podnetov občanov na ochranu proti zásahu do pokojného stavu v zmysle § 5 Občianskeho zákonníka,
  • vedenie správnych konaní s právnickými a fyzickými osobami oprávnenými na podnikanie vo veci správnych deliktov za porušenie platnej legislatívy
  • koordinácia vymáhania uložených povinností prostredníctvom správnej exekúcie v zmysle správneho poriadku alebo súdneho exekútora
  • v rámci činnosti oddelenia zabezpečovanie agendy všeobecne záväzných nariadení, riešenie a príprava podkladov pre vypracovanie všeobecne záväzných nariadení podľa obsahovej náplne oddelenia
  • príprava odborných materiálov na zasadnutia zastupiteľstva mestskej časti podľa pokynu
  • príprava, vypracovanie a zabezpečenie doručovania právnych stanovísk, pripomienok, vyjadrení, žiadostí, podkladov, dožiadaní, návrhov, výziev ...
  • zabezpečenie prípravy podkladov a spracovanie materiálov na zasadnutia odborných komisií,
  • koncepcia a príprava vnútornej legislatívy mestskej časti a miestneho úradu.

 

Zamestnanecké výhody:

  • priateľský a vekovo vyvážený kolektív
  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
  • flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákonníka práce
  • raz za pol roka pracovné voľno navyše
  • rešpektujeme work- life balance

 

Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie: 

  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore právo 

 

Ostatné znalosti:  Microsoft Excel- užívateľsky

                               Microsoft Word – pokročilý

                               prax v štátnej správe resp. verejnej správe výhodou

 

Pozícia vhodná pre absolventa:  Áno

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • Ochotný a pohotový prístup k práci - ,,can do attitude“ 
  • Komunikatívnosť a vyjadrovacie schopnosti na vysokej úrovni
  • Schopnosť samostatnej práce s judikatúrou,  zákonmi, podzákonnými predpismi v oblasti správneho práva, ako aj predpismi občianskeho práva
  • Ochota realizovať  miestne obhliadky/kontroly v teréne na území mestskej časti

 

Žiadosti spolu so životopisom zasielajte  najneskôr do 20.01.2024 na adresu:

t. č. 02/59246403; mobil: 0918/427891

 

______________________________________________________________________________


 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Výzva

 

na obsadenie pracovného miesta na pozíciu

odborný referent miestnych daní a poplatkov

finančné oddelenie

 

Kvalifikačné predpoklady – požadované vzdelanie:

  • stredoškolské, vysokoškolské I. alebo II. stupňa ekonomického zamerania výhodou
  • vhodné aj pre absolventov

 

Kritériá výberu:

  • prax v odbore výhodou
  • komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť
  • bezúhonnosť

 

Predpoklady na prijatie do zamestnania:

  • spôsobilosť na právne úkony
  • osobné a morálne predpoklady

 

Hlavná pracovná činnosť pozostáva najmä:

  • správa miestnej dane za vjazd a zotrvanie motorového vozidla v historickej časti mesta v zmysle zákona č. 563/2009 Z.z.
  • komplexnú agendu prvého kontaktu občana s miestnym úradom vo veci vydania/odovzdania písomností a rozhodnutí o miestnej dani za vjazd a zotrvanie motorového vozidla v historickej časti mesta v zmysle VZN mestskej časti Bratislava-Staré Mesto
  • zabezpečenie evidencie a vydanie oprávnenia vjazdu a zotrvania motorového vozidla v historickej časti mesta v zmysle VZN mestskej časti Bratislava-Staré Mesto
  • agendu prvého kontaktu občana s miestnym úradom vo veci vydáva známky pre psov
  • spracovanie pridelenej agendy v integrovanom informačnom systéme

 

Počítačové znalosti:

  • Microsoft Office, Outlook Express

 

Zoznam požadovaných dokladov:

  • písomná žiadosť
  • profesijný štruktúrovaný životopis
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

Druh pracovného pomeru: 

  • na dobu určitú  

 

Ponúkaný plat: 

  • základná zložka mzdy od 1.000,- € + pohyblivá zložka mzdy

 

Termín nástupu: 

  • dohodou

 

Zamestnanecké benefity:

  • 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
  • pevná a flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky navyše
  • raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy
  • stravovacia karta, alebo finančný príspevok na stravovanie

 

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielajte, resp. doručte osobne do podateľne najneskôr do 15.01.2024 na adresu:

  • Miestny úrad Mestskej časti Bratislava-Staré Mesto, finančné oddelenie, Vajanského nábrežie 3, 814 21  Bratislava alebo na
  • e-mail: marcela.krajcikova@staremesto.sk

 

 Termín výberového konania bude vybraným uchádzačom oznámený telefonicky.

 

______________________________________________________________________________

 

 

Mestská časť Bratislava-Staré Mesto, Vajanského nábrežie č.3, Bratislava

 

Príjme

upratovačku na zastupovanie počas dlhodobej PN

 

Miesto výkonu práce: Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Staré Mesto,

                                      Vajanského nábrežie 3, Bratislava

 

Náplň práce:

upratovanie kancelárií, rokovacích miestností, spoločných priestorov

 

Nástup: ihneď

 

Pracovný pomer: polovičný úväzok  (4 hod denne)

 

Požiadavka na uchádzača :

manuálna zručnosť, zodpovedný prístup k práci, zmysel pre poriadok, bezúhonnosť

 

Dosiahnuté vzdelanie:

základné, stredoškolské bez maturity

 

Ponúkaný plat (brutto): 570 .-€  

 

Nástup možný : ihneď

 

Pracovná doba: pondelok  až piatok  od 8 – 12 hod. 

 

Zamestnanecké benefity: 

5 dní dovolenky navyše

raz za pol roka pracovné voľno v zmysle kolektívnej zmluvy

 

Kontaktná osoba: Iveta Šidová  +421 903 485 174